باکس آفیس هفته: The Marksman گوی سبقت را از WW1984 ربود!

25 January 2021 - 22:17

علاقه‌مندان به سینما اینبار خیلی انتظارِ دیدن لیام نیسون (Liam Neeson) را نکشیدند چون فیلم Honest Thief او در ماه اکتبر اکران شده بود. حالا بعد از گذشت سه ماه، این ستاره با فیلم مهیج و دیدنی The Marksman بازگشته است که آخر این هفته ۳.۲ میلیون دلار فروخت تا به مجموع فروش ۳.۷ میلیون دلار برسد و فیلم Wonder Woman 1984 را که پرفروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی در چند هفته اخیر بوده، پشت سر بگذارد.

این بازیگر ۶۸ ساله به خوبی در فیلم The Marksman درخشیده است. این فیلم درباره چوپان آریزونایی است که به کمک پسر مکزیکی می‌رود که توسط کارتل مواد مرز جنوب دزدیده شده است. استودیو Road Films سومین استودیو شماره یک لیام نیسون بعد از فیلم‌های The Grey محصول ۲۰۱۲ و Honest Thief محصول ۲۰۲۰ است.

فیلم‌های نیسون صحنه‌های آغازین مردانه‌ای دارند و اینبار این فیلم گوی سبقت را از WW1984 که عملکرد نه چندان خوبی داشته، ربوده است. The Marksman در ۱۹۷۵ سینما اکران شد و هنوز اکران بین‌المللی نشده است.

همان‌طور که گفته شد، فیلم WW1984 محصول کمپانی برادران وارنر در چهارمین هفته اکرانش در رده دوم جدول قرار گرفته و فقط ۲.۶ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم دی‌سی با افت ۱۳.۳ درصد مواجه شده و تاکنون ۳۵.۸ میلیون دلار فروش داخلی و ۱۰۵.۹ میلیون دلار فروش جهانی داشته و به فروش کل ۱۴۱.۷ دست یافته است. فیلم اصلی در سال ۲۰۱۷ توانست ۸۲۲ میلیون دلار بفروشد. البته آن‌زمان خبری از کووید ۱۹ نبود‌.

این فیلم بطور هم‌زمان روی آنتن شبکه HBO Max رفته و استودیو برادران وارنر هنوز تعداد مخاطبین تلویزیونی فیلم را اعلام نکرده است.

دنباله انیمیشنی Croods: A New Age محصول مشترک استودیو یونیورسال و دریم‌ورکس در رده سوم جدول قرار گرفته و در هفته هشتم اکرانش ۲ میلیون دلار فروش داخلی داشته است. این انیمیشن با صداپیشگی نیکولاس کیج (Nicolas Cage)، اما استون (Emma Stone) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در ۱۸۵۵ سینما اکران شده و بطور میانگین ۱۰۹۹ دلار در هر سانس فروخته و تاکنون در آمریکا شمالی ۴۰.۱ میلیون دلار و در خارج از کشور ۹۴.۷ میلیون دلار فروخته و به مجموع فروش ۱۳۴.۸ میلیون دلار دست یافته است.

رده‌ چهارم جدول فروش هفتگی در اختیار فیلم‌ News of the World و Monster Hunter محصول استودیو یونیورسال با ۱.۱ میلیون دلار فروش در هفته چهارم از اکرانش است. این فیلم وسترن، تام هنکس (Tom Hanks) در نقش سرباز جنگ داخلی که دختر جوانی را در سفر خطرناکی همراهی می‌کند، را در اختیار دارد و توانسته ۵۳۷ دلار در هر سانس در ۱۹۵۳ سینما بفروشد. این فیلم تاکنون ۸.۷ میلیون دلار فروش داخلی داشته و هنوز اکران بین‌المللی نشده است.

رده پنجم جدول متعلق به فیلم Monster Hunter استودیو Screen Gems است که ۹۲۵ هزار دلار در هفته پنجم اکرانش فروش داشته است. این فیلم اقتباسی از بازی ویدیویی به همین نام است و میلا جاوویچ (Milla Jovovich) بازیگر فیلم است که بطور متوسط ۵۴۶ دلار در ۱۶۹۴ سینما فروخته و ۹.۲ میلیون دلار فروش داخلی و ۷.۱ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشته است و مجموع فروشش به ۱۶.۳ میلیون دلار رسیده است.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.