صحبت‌های ونسا کربی درمورد فیلم‌برداری مأموریت غیرممکن ۷ در طول همه‌گیری

27 January 2021 - 16:50

بعد از منتشر شدن Pieces of a Woman در شبکه‌ی Netflix، ونسا کربی (Vanessa Kirby) فرصت مصاحبه با وب‌سایت collider را پیدا کرد و گفتگویی در رابطه با این فیلم و پروژه‌های بعدی او صورت گرفت. علاوه بر آماده شدن برای فصل جوایز با این سینمایی، خانم کربی مشغول فیلم‌برداری سری هفتم مأموریت غیرممکن نیز بوده است.

تعجب آور نیست که همه‌گیری کووید ۱۹ روی فرایند تولید فیلم تأثیر گذاشته باشد و در ادامه صحبت‌های ایشان در این رابطه را مشاهده می‌کنید:

دستورالعمل‌ها، خیلی سریع به آن‌ها عادت می‌کنید. همیشه همه دو متر از یکدیگر فاصله دارند، همه سه یا چهار بار در هفته آزمایش می‌شوند. واقعاً سخت گیرانه است.

مدتی پیش یک فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تام کروز (Tom Cruise) اعضای تیم ساخت M:I 7  را به علت عدم رعایت پروتکل‌های ایمی کووید ۱۹ توبیخ می‌کرد و همین موضوع بحث‌های زیادی درباره روند تولید فیلم به راه انداخت. درمورد خانم کربی، فرد نزدیکی وجود داشته که رعایت نکات ایمنی را به او گوشزد می‌کرده.. این شخص کسی نیست جز خواهر ایشان.

خواهرم هم عضوی از تیم ساخت فیلم است، او دستیار کارگردان است. فکر می‌کنم در ماه جولای بود که نحوه‌ی کار کردن او در پارک ژوراسیک را دیدم و یه چشم دیدن چنین اتفاقی دسوت داشتنی است. مدت زیادی می‌گذرد که سینماها تعطیل هستند، دیدن اینکه فیلم‌ها کم کم درحال برگشتن روی پای خود هستند واقعاً منظره‌ی زیبایی‌ست.

درحالی که صحبت‌های کربی بدون سر و صدا و هیجان بوده، گفته‌های تام کروز و عصبانی شدن او از دست اعضای تیم سازنده اصلاً این چنین ویژگی‌ای ندارند:

ما باید الگوی بقیه باشیم. به خاطر ماست که الان در هالییود درحال ساخت فیلم هستند. چون به ما و کاری که می‌کنیم باور دارند. شب‌ها با تک تک استودیوها، شرکت‌های بیمه و تهیه کننده‌ها تلفنی حرف می‌زنم… به ماه نگاه می‌کنند و از ما الگو می‌گیرند تا فیلم‌هایشان را بسازند.

تصور چالش‌های ساخت فیلمی‌هایی به بزرگی Jurassic World: Dominion و Mission: Impossible 7 بسیار سخت است. به هرحال، پروژه‌های این چنینی، به عنوان الگویی محسوب می‌شوند و امیدی هستند که هنوز راهی برای به جلو گام برداشتن وجود دارد. در این مورد باید با خانم کربی موافقت کرد؛ دیدن از سر گرفته شدن ساخت فیلم‌ها زیباست و امید بزرگی برای آینده‌ی سینما به حساب می‌آید.

Jurassic World: Dominion توانست در نوامبر ۲۰۲۰ مراحل فیلم‌برداری را به اتمام برساند. کار بر روی Mission: Impossible 7 همچنان ادامه دارد ولی Paramount همچنان تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ را برای عرضه‌ی فیلم در نظر گرفته است. در همین حین که منتظر منتشر شدن این فیلم‌ها هستیم، می‌توانیم عملکرد فوق‌العاده‌ی کربی را در فیلم Pieces of a Woman که هم اکنون در Netflix قابل دسترسی می‌باشد تماشا کنید.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • The Last Knight says:

    بین کتک زدن راک و جیسون استاتهام یک استراحتی کنی بد نیست