اولین تصاویر از لباس جدید ثور و استار-لرد در فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شد

2 February 2021 - 12:13
فیلم Thor: Love and Thunder

در اولین تصاویر منتشر شده از سر صحنه فیلم‌برداری فیلم Thor: Love and Thunder، از لباس جدید کاراکتر ثور با نقش‌آفرینی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و همچنین لباس جدید کاراکتر استار-لرد با نقش‌آفرینی کریس پرت (Chris Pratt) رونمایی شده است. پس از توقف‌های پیش آمده در آغاز روند تولید این فیلم به علت همه‌گیری ویروس کرونا و وضعیت به وجود آمده توسط این ویروس، اکنون چهارمین فیلم مستقل کاراکتر ثور با موفقیت در حال طی کردن مراحل تولید خود می‌باشد.

روند فیلم‌برداری این فیلم از هفته پیش با موفقیت آغاز شد و قرار است که این فیلم در تاریخ می ۲۰۲۲ (اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود. در حال حاضر بازیگران و خدمه ساخت فیلم Thor: Love and Thunder در کشور استرالیا جمع شده‌اند و مشغول فیلم‌برداری صحنه‌های این فیلم هستند که امیدواریم بدون هیچ وقفه‌ای، روند تولید این فیلم با موفقیت به اتمام برسد.

کریس پرت برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ بود که در نقش کاراکتر پیتر کوئیل ملقب به استار-لرد در فیلم Guardians of the Galaxy حاضر شد. این عضو سرکش و قبلی گروه Ravager، ماجراجویی‌های بسیاری را در طول داستان خود در فیلم‌های سینمایی مارول تجربه کرده و حتی او مدت زمانی را نیز با گروه اونجرز سپری کرده است. پس از اتفاقات رخ داده در فیلم Avengers: Endgame، استار-لرد دوباره آماده بازگشت به ماجراجویی‌های خود بوده و آخرین بار او به همراه کاراکتر ثور در سفینه‌اش دیده شده است.

از ببین تمام فیلم‌ها و سریال‌هایی که کمپانی مارول برای فاز ۴ پروژه‌های خود برنامه‌ریزی کرده، فیلم Thor: Love and Thunder قطعاً یکی از مورد انتظارترین آن‌ها می‌باشد. نه تنها کارگردان قسمت قبلی تحسین شده فیلم ثور با نام تایکا وایتیتی (Taika Waititi) به صندلی کارگردانی این فیلم بازگشته، بلکه گفته شده که این فیلم با لیست بازیگران بزرگ خود، حال و هوایی مانند سری فیلم‌های Avengers را خواهد داشت.

از بازیگران بزرگی که در این فیلم حاضر خواهند شد می‌توان به تمام بازیگران گروه Guardians of the Galaxy به غیر از کاراکتر گامورا زوئی سالدانیا (Zoe Saldana)، کریستین بیل (Christian Bale) در نقش دشمن این فیلم با نام گور، قصاب خدایان و بازیگران فیلم‌های قبلی ثور از جمله تسا تامپسون (Tessa Thompson)،‌ ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و جیمی الکساندر (Jamie Alexander) به همراه دیگر بازیگران آن اشاره کرد. بدیهی است که مخاطبان و طرفداران برای این فیلم بسیار هیجان‌زده می‌باشند و اکنون آن‌ها می‌توانند برای اولین بار ستاره‌های این فیلم را در حین فیلم‌برداری مشاهده کنند.

علاوه بر آن، طرفداران در فیلم Thor: Love and Thunder شاهد همکاری بیشتری بین ثور و گروه Guardians of the Galaxy خواهند بود. در ابتدا، طبق لحظه‌های پایانی فیلم Avengers: Endgame فرض شده بود که گروه Guardians of the Galaxy در فیلم جدید کاراکتر ثور حاضر خواهند شد ولی مدت زمان زیادی طول کشید تا خبر حضور آن‌ها در این فیلم به صورت رسمی تائید شود.

دقیقاً مشخص نیست که به چه میزان گروه Guardians of the Galaxy در داستان این فیلم دخالت خواهند داشت ولی با این حال پیش از این چندین بازیگر از این گروه، قبل از شروع روند فیلم‌برداری این فیلم وارد کشور استرالیا شده‌اند، بنابراین می‌توان فرض کرد که احتمالاً حضور آن‌ها در این فیلم کوتاه نخواهد بود.

هفته پیش بود که کریس همسورث به صورت رسمی تائید کرد که روند فیلم‌برداری فیلم Thor: Love and Thunder به صورت رسمی آغاز شده و اکنون وب‌سایت Daily Mail اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری این فیلم را منتشر کرده و در این تصاویر می‌توان مشاهده کرد که کریس همسورث و کریس پرت با لباس‌های جدید خود در حال آماده شدن برای فیلم‌برداری صحنه‌ای از این فیلم هستند. علاوه بر آن، در دیگر تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری این فیلم، می‌توان نگاهی را به کاراکترهای کراگلین و نبیولا نیز انداخت.

کاراکتر کراگلین توسط شان گان (Sean Gunn) و کاراکتر نبیولا نیز توسط کارن گیلان (Karen Gillan) نقش‌آفرینی شده است. همچنین به نظر می‌رسد که لباس جدید کاراکتر استار-لرد در این تصاویر مقداری تغییر کرده چرا که این بار لباس جدید او شامل کاپشن و جلیقه‌ای جدید به همراه مدل ریش متفاوتی نسبت به قبل می‌باشد.

نمونه‌ای از تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری این فیلم را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

فیلم Thor: Love and Thunder

فیلم Thor: Love and Thunder

فیلم Thor: Love and Thunder

طبق این تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که نسخه چاق کاراکتر ثور با نقش‌آفرینی کریس همسورث حضور گسترده‌ای را در این فیلم نخواهد داشت چرا که پیش از این نیز، کریس همسورث با انتشار تصاویری از تمرینات بدنی خود قبل از شروع روند تولید این فیلم، این موضوع را تا حدودی تائید کرده بود.

ممکن است که این خبر برای برخی از طرفداران خبر خوبی نباشد چرا که نسخه چاق این کاراکتر در فیلم Avengers: Endgame بیشتر برای به وجود آوردن صحنه‌های خنده‌دار استفاده شده بود و به همین دلیل نیز انتقادات بسیاری نسبت به نحوه استفاده از این کاراکتر در فیلم قبلی صورت گرفته بود ولی اکنون برخی‌ها امیدوار هستند که این بار استفاده درستی از نسخه چاق این کاراکتر در این فیلم شود.

امکان دارد که نسخه چاق این کاراکتر تنها در اوایل این فیلم دیده شود ولی درنهایت ظاهر بدنی او دوباره دستخوش تغییر خواهد شد. همچنین پتانسیل استفاده درست از نسخه چاق این کاراکتر و به اتمام رساندن درست خط داستانی آن در فیلم Avengers: Endgame، در این فیلم نیز وجود خواهد داشت، بنابراین بسیار عالی خواهد شد اگر کارگردان این فیلم به این موضوع توجه بیشتری کند. به هر حال بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم به چه صورت به نسخه چاق این کاراکتر در این فیلم پرداخته خواهد شد.

در مورد گروه Guardians of the Galaxy در این فیلم نیز، می‌توان در تصاویر جدید منتشر شده، نگاه اجمالی را به کاراکترهای نبیولا و کراگلین انداخت. هنوز مشخص نیست صحنه‌ای که این تصاویر از آن منتشر شده، دقیقاً در چه مکانی از خط داستانی فیلم Thor: Love and Thunder قرار دارد ولی قطعاً در این صحنه، تمرکز بر روی گروه Guardians of the Galaxy خواهد بود.

فیلم Thor: Love and Thunder

طرفداران انتظار دارند که در فیلم Thor: Love and Thunder شاهد شوخی‌های بیشتری بین کاراکترهای ثور و استار-لرد باشند و با وجود اینکه به نظر می‌رسد تصاویر منتشر شده در بین صحنه‌ها گرفته شده (نه در حین صحنه‌ای از این فیلم) ولی قطعاً جر و بحث‌ها و شوخی‌های دوستانه‌ای بین ثور و گروه Guardians of the Galaxy در این فیلم نیز وجود خواهد داشت.

بسیار جالب توجه می‌باشد که ثور در این تصاویر منتشر شده، لباس زرهی سنتی خود را بر تن ندارد. در این تصاویر، ظاهر او تقریباً شبیه ستاره‌های موسیقی راک در دهه ۱۹۸۰ می‌باشد. هنوز هیچ اطلاعاتی از جزئیات داستانی فیلم Thor: Love and Thunder در دسترس نیست، بنابراین سخت است که علت ظاهر متفاوت کاراکتر ثور در این فیلم را حدس بزنیم. تغییر در لباس کاراکترهای اصلی در فیلم‌های ابرقهرمانی مورد بسیار رایجی می‌باشد و فیلم Thor: Love and Thunder نیز مانند دیگر فیلم‌های این ژانر دنباله‌رو این روند خواهد بود.

فیلم Thor: Love and Thunder پس از تغییرهای متعددی که در تاریخ پخشش صورت گرفته، اکنون برای انتشار در ماه می ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط به وجود آمده توسط این ویروس باعث شده بود که تاریخ شروع فیلم‌برداری این فیلم با تأخیر مواجه شود ولی با این حال، هنوز هم از هیجان و انتظار طرفداران برای تماشای این فیلم کاسته نشده است.

فیلم Thor: Love and Thunder قطعاً صحنه‌های هیجان‌انگیز بسیاری را برای مخاطبان خود فراهم خواهد کرد و همچنین بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم کاراکتر استار-لرد با ظاهر جدید خود در این فیلم، چگونه قرار است که گروه Guardians of the Galaxy را زودتر از فیلم اختصاصی آن‌ها یعنی Guardians of the Galaxy Vol. 3 هدایت کند. شاید با طی شدن موفقیت‌آمیز روند فیلم‌برداری فیلم Thor: Love and Thunder و منتشر شدن تصاویر جدید دیگری از پشت صحنه ساخت آن، طرفداران بتوانند نگاه بیشتری را به این کاراکتر در این فیلم داشته باشند.

منبع:‌ اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.