رده‌بندی سنی فیلم Zack Snyder’s Justice League اعلام شد

4 February 2021 - 21:33
فیلم Justice League

رده‌بندی سنی فیلم Zack Snyder’s Justice League پیش از پخش از طریق سرویس HBO Max در ماه مارس، اعلام شد.

با نزدیک شدن به زمان پخش عنوان مورد انتظار کمپانی برادران وارنر، فیلم Justice League اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر شده است. هفته پیش زک اسنایدر تایید کرد که این پروژه به عنوان یک مینی سریال پخش نخواهد شد و یک فیلم چهار ساعته خواهد بود.

این هفته اعلام شد که رده‌بندی سنی بزرگسالان برای فیلم Zack Snyder’s Justice League در نظر گرفته شده است. در دسامبر سال ۲۰۲۰ اسنایدر اعلام کرد که احتمال رده‌بندی سنی بزرگسالان برای فیلم Justice League وجود خواهد داشت و گفت:

این فیلم دیوانه‌وار و حماسی است و من مطمئن هستم که این فیلم رده‌بندی سنی بزرگسالان را دریافت خواهد کرد.

با تایید شدن تاریخ پخش این فیلم (۱۸ مارس) همین‌طور خلاصه داستان فیلم نیز منتشر شده است و به صورت زیر می‌باشد:

در فیلم Zack Snyder’s Justice League، بروس وین برای اطمینان حاصل کردن از این که فداکاری سوپرمن بیهوده نبوده است، با پرنسس دایانا متحد شده و قصد دارد برای محافظت از دنیا دربرابر تهدیدهای وحشتناک، گروهی از ابرانسان‌ها را به کار بگیرد. این موضوع سخت‌تر از چیزی که بروس تصور می‌کرده بوده است و هر فردی با مشکلات خود روبرو خواهد شد و در نهایت لیگی از قهرمانان تشکیل خواهد شد. پس از متحد شدن بتمن، واندرومن، آکوامن، سایبورگ و فلش ممکن است برای نجات زمین از دست استپن‌ولف، دساد و دارک‌ساید دیر شده باشد.

بن افلک، هنری کویل، جیسون موموآ، گل گدوت، ری فیشر، ازرا میلر دوباره در نقش خود حاضر خواهند شد. همین‌طور جرد لتو، کیرسی کلمونز، امی آدامز، امبر هرد، کانی نیلسن، رابین رایت، جی.کی. سیمونز، جو منگنیلو، جسی آیزنبرگ و جرمی آیرونز به این فیلم ملحق خواهند شد. نویسندگی فیلم Zack Snyder’s Justice League برعهده کریس تریو، براساس داستانی ساخته تریو، اسنایدر و ویل بیل، بوده است.

فیلم Zack Snyder’s Justice League در تاریخ ۱۸ مارس از طریق سرویس HBO Max منتشر خواهد شد.

منبع : Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.