پوستر جدیدی از Justice League منتشر شد

3 March 2021 - 17:15

اکنون تنها چند هفته با انتشار یکی از بحث برانگیزترین نسخه‌های director’s cut یک فیلم سینمایی فاصله داریم و حالا شبکه HBO Max برای بالا بردن اشتیاق طرفداران تصویر جدیدی از نسخه‌ی زک اسنایدر (Zack Snyder) با یک فیلتر سیاه و سفید منتشر کرده است.

وجود نسخه‌ی اسنایدر لیگ عدالت فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده، از حضور در شایعات کوچک و بزرگ در قسمت‌های مختلف فضای مجازی تا تکه‌های کوچکی که یک پروژه‌ی جندین میلیون دلاری را تکمیل می‌کند. حالا که HBO Max با حساب رسمی توئیتر خود پوستری از این فیلم به اشتراک گذاشته می‌توانیم مطمئن باشیم که انتشار این نسخه در نهایت به حقیقت می‌پیوندد.

Justice League طی ماه جاری از طریق سرویس HBO Max تحت عنوان «رویداد سینمایی بدون سابقه» منتشر خواهد شد و می‌تواند کنجکاوی اکثریت هواداران فیلم‌های ابرقهرمانی را سیراب کند. می‌توان گفت توصیفی که برای این نسخه در نظر گرفته شده چندان هم زیاده‌روی نیست، چرا که ظاهراً تماشای این ورژن ۴ ساعت زمان خواهد برد. علاوه بر این پیش‌تر نیز اعلام شده بود که طبقه بندی سنی بزرگسالان برای این فیلم ثبت شده است و فیلم‌برداری‌های مجددی انجام شده تا سایر شخصیت‌های دنیای DC از جمله جوکر با هنرنمایی جرد لتو (Jared Leto) که سابقاً فقط در Suicide Squad دیده شده بود نیز در این فیلم جای داده شوند. همچنین اشاره شده که باید انتظار حضور یک شخصیت بزرگ دیگر را نیز داشته باشیم و همه‌ی این‌ها تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی theatrical cut که پیش‌تر منتشر شده بود را رقم می‌زند.

در ادامه می‌توانید پوستر را مشاهده کنید:

(برای مشاهده به صورت کامل روی تصویر کلیک کنید)

نسخه‌ی زک اسنایدر از Justice League به صورت جهانی در ۲۸ اسفند ماه از طریق HBO Max منتشر خواهد شد.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.