رامین جوادی آهنگساز سریال House of the Dragon خواهد بود

4 February 2021 - 22:24

HBO تنها یکی از اعضای تیم سازنده‌ی سریال Game of Thrones را برای اسپین-آف این مجموعه بازگردانده و او هم کسی نیست جز رامین جوادی که مسئولیت آهنگسازی سریال اسپین-آف House of the Dragons را بر عهده دارد.

رامین جوادی در حال بازگشت دوباره به مجموعه‌ای است که برای او جایزه‌ی امی را به ارمغان آورد. او آهنگ‌های جدیدی را برای یک مجموعه‌ی پیش زمینه‌ی داستان سری Game of Thrones با تمرکز بر خانواده‌ی تارگارین که تشنه‌ی قدرت هستند، بسازد. موسیقی متن معروفی که رامین جوادی برای سریال Game of Thrones ساخته بود، توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و بارها توسط هنرمندان مختلف کاور شد.

در سریال House of the Dragon بازیگرانی همچون Paddy Considine ،Matt Smith، Olivia Cooke حضور دارند و انتظار می‌رود تولید این سریال به‌زودی آغاز شود. زمان انتشار این سریال در سال ۲۰۲۲ اعلام شده است. پس از پایان فصل نهایی سریال Game of Thrones، بسیاری از هوادارن این سریال از آن ناامید شدند و باید دید که چند نفر از آن‌ها مایل به بازگشت به وستروس برای یک مجموعه‌ی پیش درآمد هستند. HBO در حال بررسی احتمال ساخت چندین اسپین-آف دیگر براساس دنیای Game of Thrones است.

منبع : کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.