خلاصه داستان رسمی The Suicide Squad: یک گروه جدید با مأموریت جدید

5 February 2021 - 21:59
فیلم The Suicide Squad

خلاصه داستان رسمی فیلم The Suicide Squad «جوخه خودکشی» ساخته جیمز گان (James Gunn) منتشر شد. گان همچنین تأیید کرده است که این فیلم هیچ ارتباطی با فیلم ساخته دیوید آیر (David Ayer) محصول سال ۲۰۱۶ ندارد. البته برخی چهره‌های آشنا از فیلم سال ۲۰۱۶ در فیلم گان حضور خواهند داشت، از جمله وایولا دیویس (Viola Davis) در نقش آماندا والر، جوئل کینامن (Joel Kinnaman) در نقش ریک فلگ و مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کوئین.

در خلاصه داستان رسمی فیلم The Suicide Squad آمده است:

به جهنم خوش آمدید، یا همان بل ریو، زندانی با بالاترین میزان مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا. جایی که بدترین ابرشرورها در آن نگهداری می‌شوند و هر کاری برای خارج شدن از آن‌جا انجام می‌دهند و حتی حاضرند به تیم عملیاتی مخفی و مرموز تسک فورس ایکس بپیوندند. این گروه شامل بلاداسپورت، پیس‌میکر، کاپیتان بومرنگ، رت‌کچر ۲، ساوانت، کینگ شارک، بلک گارد، جاولین و دیوانه موردعلاقه همه، هارلی کوئین، به شدت مسلح شده و به جزیره دورافتاده و پر از دشمن کورتو مالتیس فرستاده می‌شوند.

البته در این خلاصه داستان، هیچ اشاره‌ای به ماهیت ماموریت نشده است. اینکه تیم در جستجوی چه کسی است؟ آیا شرور بزرگی از کامیک‌های دی‌سی برای این تیم دردسرساز خواهد شد؟ کدام‌یک از اعضای تیم جوخه خودکشی از این ماموریت جان سالم به در می‌برند؟

فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۶ اوت همزمان در سینماها و HBO Max پخش خواهد شد.

فیلم The Suicide Squad

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.