جرمی رنر تصویر جدیدی را از پشت صحنه ساخت فیلم Avengers: Endgame منتشر کرد

11 February 2021 - 13:04

جرمی رنر (Jeremy Renner) ستاره دنیای سینمایی مارول تصویر جدیدی را از پشت صحنه ساخت فیلم Avengers: Endgame در کنار رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و کریس همسورث (Chris Hemsworth) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

از زمان به نمایش درآمدن این فیلم و پایان فاز سوم دنیای سینمایی مارول سه سال است که سپری شده و به نظر می‌رسد که بازیگر نقش کلینت بارتون همچنان دل‌تنگ حضور در روند ساخت این فیلم شده است. او در این حین، مشغول فیلم‌برداری سریال Hawkeye در کنار هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) که برای پخش در شبکه دیزنی پلاس برنامه‌ریزی شده نیز می‌باشد.

پایان غم‌انگیز فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame، آخرین حضور تعدادی از ابرقهرمان‌های اصلی و ابتدایی دنیای سینمایی مارول را رقم زده است. پس از حضور نداشتن در اولین مبارزه گروه اونجرز با تانوس در فیلم Avengers: Infinity War، کاراکتر هاکای در قسمت دوم این فیلم با ظاهر و شخصیت متفاوت و بی‌رحمی با لقب رونین ظاهر شده بود. این شخصیت متفاوت شکل گرفته از این کاراکتر، از عزاداری او نسبت به از دست دادن خانواده‌اش ناشی شده ولی درنهایت او به موقع سر عقل آمد و توانست که به هویت قبلی‌اش بازگردد.

فیلم سه و نیم ساعته Avengers: Endgame مانند نامه عاشقانه‌ای برای طرفداران دنیای سینمایی مارول که از ابتدای این فرنچایز تا به حال به تماشای فیلم‌های آن پرداخته‌اند بوده و به غیر از پرداختن و به پایان رساندن خط داستانی Infinity Saga، دیدن گروه اصلی اونجرز در کنار یکدیگر و سپری کردن زمان با آن‌ها برای آخرین بار در این فیلم نیز، برای طرفداران این فرنچایز بسیار لذت‌بخش بوده است.

اکنون جرمی رنر تصویر جدید و دیده نشده‌ای را از پشت صحنه ساخت Avengers: Endgame با حضور در کنار دیگر بازیگران این فیلم از جمله رابرت داونی جونیور و کریس همسورث در پروفایل خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. علاوه بر این، او با نوشته‌ای در زیر این پست، دل‌تنگی‌اش را برای حضور در کنار این دو ستاره و دیگر بازیگران این فیلم نیز ابراز کرده است.

شما می‌توانید این تصویر جدید منتشر شده توسط او را در ادامه مشاهده کنید:

 فیلم Avengers: Endgame

با توجه به این‌که این بازیگر هیچ‌گونه پیش‌زمینه‌ای را در رابطه با این تصویر منتشر شده ارائه نکرده، نمی‌توان گفت که این تصویر مربوط به کدام قسمت از فیلم Avengers: Endgame می‌باشد. با این حال، سرنخ‌هایی در این تصویر وجود دارد که می‌توان براساس آن‌ها حدس زد که این تصویر متعلق به کدام بخش از این فیلم می‌باشد.

با توجه به پس‌زمینه آن، می‌توان گفت که این عکس یا در مقر اصلی گروه اونجرز گرفته شده یا در خانه کنار دریاچه کاراکتر تونی استارک که در آن مراسم ختم کاراکتر مرد آهنی در پایان این فیلم برگزار شده بود ولی با توجه به حضور رابرت داونی جونیور (بازیگر نقش مرد آهنی) در این تصویر، به احتمال بسیار زیاد این عکس در زمانی گرفته شده که به گروه اونجرز خبر مرگ کاراکتر بیوه سیاه که او جان خودش را در ازای به دست آوردن سنگ روح در سیاره ورمیر فدا کرده بود، داده شده است.

احتمال بازیگرهای نقش هالک و کاپیتان آمریکا یعنی کریس ایوانز (Chris Evans) و مارک رافلو (Mark Ruffalo) نیز در کنار آن‌ها حضور داشته‌اند ولی شاید به علت مشغول بودنشان نتوانسته‌اند که در این تصویر حاضر شوند.

تا به حال تصاویر بسیاری از پشت صحنه ساخت فیلم Avengers: Endgame، پس از این‌که خدمه ساخت و گروه بازیگری آن جهت جلوگیری از لو رفتن داستان این فیلم به مدت طولانی این عکس‌ها را پیش خود نگه داشته‌اند منتشر شده است. استودیوهای مارول کار فوق‌العاده‌ای را برای جلوگیری از لو رفتن داستان این فیلم در بازه زمانی بین دو فیلم Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame انجام داده و کسانی که در ساخت این پروژه‌ها نقش داشته‌اند نیز، در انتشار پست‌های آنلاین خود دقت فراوانی را لحاظ کرده‌اند.

زمانی که این فیلم بسیار بزرگ برای تماشا در سینماها در دسترس مخاطبین قرار گفت، بازیگران و خدمه ساخت آن نیز سرانجام توانستند که خاطرات و تصاویر خود را در ساخت این پروژه با دیگران به اشتراک بگذارند.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.