اسکار ۲۰۲۱ مراسمی کاملا متفاوت خواهد بود

11 February 2021 - 22:46
مجسمه اسکار

آکادمی علوم و هنرهای سینما (آکادمی) ساعتی قبل با انتشار بیانه‌ای اعلام کرد که قصد دارد مراسم امسال اسکار را بصورت حضوری و البته در چند مکان مختلف، برگزار کند.

۹۳مین دوره مراسم سالیانه اسکار قرار است در روز ۲۵ آوریل (بامداد ۶ اردیبهشت) برگزار شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، نحوه برگزاری این مراسم هنوز مشخص نشده است.

اکنون سخنگوی آکادمی اسکار در بیانیه‌ای جدید، جزئیاتی از نحوه برگزاری این مراسم اعلام کرده است تا مشخص شود مطابق انتظار، امسال شاهد مراسمی کاملا متفاوت نسبت به سال‌های گذشته خواهیم بود.

سخنگوی آکادمی در مصاحبه اختصاصی خود با هالیوود ریپورتر اعلام کرده است که سلامتی و امنیت مدعوین، مهم‌ترین دغدغه اعضای آکادمی می‌باشد و پروتکل‌های بهداشتی، نحوه انجام مراسم را مشخص خواهند کرد. اما آنچه اکنون قطعی است، برگزاری مراسم در چند مکان مختلف است.

یکی از مکان‌هایی که برای برگزاری مراسم از آن استفاده خواهد شد، سالن تئاتر دالبی است که مراسم اسکار از سال ۲۰۰۱ تاکنون، همواره در آن برگزار شده است. همچنین در بیانیه آکادمی آمده است که مراسم امسال قرار است با حضور افراد برگزار شود هرچند جزئیات دیگری درباره نحوه انجام آن منتشر نشده است.

البته حضوری بودن مراسم به معنی مجازی نبودن مراسم نخواهد بود و به مانند مراسم‌های دیگری چون امی، در مراسم اسکار امسال نیز بسیاری از برندگان صحبت‌های خود را پس بردن جایزه، بصورت مجازی و از طریق ارتباط تصویری انجام خواهند داد. مراسم اسکار، مهم‌ترین راه درآمد آکادمی است و به همین دلیل برگزاری مراسم به هر نحوی، برای اعضای آکادمی اهمیت زیادی دارد.

لازم به ذکر است که در دهه ۵۰ میلادی نیز چندین بار مراسم اسکار بصورت چند گردهمایی در دو شهر نیویورک و لس آنجلس برگزار شد و انتظار می‌رود که مراسم امسال نیز این چنین برگزار شود. البته مراسم امسال احتمالا در کشورها و شهرهای دیگری چون پاریس و لندن نیز برگزار خواهد شد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

در این سال متفاوت که سختی‌های زیادی را برای بسیاری به همراه داشته است، آکادمی می‌خواهد مراسمی متفاوت نسبت به مراسم‌های قبلی برگزار کند. البته سلامتی و امنیت تمام افرادی که در مراسم امسال حضور خواهند داشت، اولویت اصلی ما خواهد بود. برای برگزاری مراسم حضوری که بینندگان جهانی ما خواهان آن هستند و البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم امسال در چندین مکان مختلف برگزار خواهد شد. از جمله در سالن تئاتر دالبی. به زودی اطلاعات بیشتری را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

منیع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.