جرمی رنر ویدیوی جدیدی را از تمرینات بدنی خود برای بازی در سریال Hawkeye منتشر کرد

17 February 2021 - 12:08
سریال Hawkeye

بازیگر نقش هاکای، جرمی رنر (Jeremy Renner) به تازگی ویدیویی جدیدی از روال تمرینات بدنی‌اش برای بازی در نقش کلینت بارتون منتشر کرده است. جرمی رنر برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ بود که در قسمت اول فیلم Thor در نقش این کاراکتر ظاهر شد و همچنین فیلم Avengers: Endgame نیز در سال ۲۰۱۹ آخرین باری بوده که او در این نقش دیده شده است.

او قرار است که دوباره در این نقش در سریال مارول با عنوان Hawkeye که برای پخش در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس برنامه‌ریزی شده، حاضر شود. این سریال در مقطعی از امسال در این شبکه اینترنتی به نمایش گذاشته خواهد شد.

پیش از این نیز،‌ سریال Hawkeye در کنار دیگر پروژه‌های تولیدی استودیوهای مارول مانند فیلم‌ها و سریال‌های جدید آن‌ها برای پخش در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس معرفی شده بود. این سریال مورد انتظار، قرار است که بخشی از فاز ۴ دنیای سینمایی مارول باشد که این فاز با پخش دو قسمت اول سریال WandaVision در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) به صورت رسمی آغاز شده است. داستان سریال Hawkeye پس از اتفاقات رخ داده در فیلم Avengers: Endgame روایت خواهد شد که در آن شاهد بازگشت دوباره کلینت بارتون به خانواده‌اش خواهیم بود.

بازیگر این نقش یعنی جرمی رنر به تازگی ویدیویی را از روال تمرینات بدنی‌اش که او با استفاده از این تمرینات خود را برای بازی در نقش هاکای آماده کرده، منتشر کرده است. او این ویدیو را برچسبی با نام دوشنبه‌ها منتشر کرده و به نظر می‌رسد که با توجه به این برچسب، این بازیگر ۵۰ ساله هالیوودی، کار سختی را جهت آماده شدن برای بازی در این نقش در سریال Hawkeye شبکه اینترنتی دیزنی پلاس داشته است.

ویدیو جدید منتشر شده توسط او را می‌توان از طریق این لینک مشاهده کرد.

پیش از این در اوایل سال جاری نیز، او ویدیوی دیگری را از تمرینات بدنی خود با استفاده از تیر و کمان اسباب‌بازی در اینترنت به اشتراک گذاشته بود که به نظر تمرینات بسیار آسان‌تری نسبت به تمرینات جدیدی که او در حال انجام آن‌ها می‌باشد، بوده است.

جرمی رنر اخیراً مشخص کرده است که او در ابتدا قرار بوده که در نقش هاکای در فیلم مستقلی که کمپانی مارول قصد تولید از این کاراکتر را داشته (مانند فیلم Black Widow) حاضر شود و حتی او قرارداد بازی در این فیلم را نیز امضا کرده بود ولی بعداً کمپانی مارول با تغییر استراتژی‌های خود و تمرکز بر روی سریال‌های شبکه دیزنی پلاس (به علت شرایط به وجود آمده توسط ویروس کرونا و اوضاع بد سینماها و تعطیلی آن‌ها) ساخت فیلم مستقل از این کاراکتر را منتفی کرده و به جای آن دستور پخش سریالی از آن را برای شبکه اینترنتی دیزنی پلاس صادر کرده است.

از دیگر بازیگرانی که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به ورا فارمیگا (Vera Farmiga)،‌ فرا فری (Fra Free)، آنتونی دالتون (Tony Dalton)، زان مک‌کلارنون (Zahn McClarnon) و برایان دارسی جیمز (Brian d’Arcy James) اشاره کرد. اخیراً نیز اعلام شده که بازیگر مطرح هالیوودی با نام هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) قرار است در نقش ابرقهرمانی جدید در دنیای سینمایی مارول با نام کیت بیشاپ در این سریال حاضر شود. در این سریال، کلینت بارتون او را در زیر پر و بالش قرار خواهد و به عنوان شاگردش او را آموزش خواهد داد.

پیش از این نیز، هیلی استاینفلد برای بازی در نقش کیت بیشاپ بسیار هیجان‌زده به نظر رسیده بود و همچنین در عین حال، او بسیار خوشحال بوده که پس از سپری شدن مدت زمانی طولانی و مطرح شدن شایعه‌های بسیاری نسبت به حضورش در این سریال، سرانجام توانسته که خبر نقش‌آفرینی‌اش در سریال Hawkeye را تائید کند.

ویدیو جدید منتشر شده از روال تمرینات بندی جرمی رنر، انتظارات و هیجانات طرفداران را برای پخش این سریال در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس بسیار بالا برده است. کاملاً مشخص است که جرمی رنر، آماده بازی در این نقش و حضور در نقش اصلی سریال Hawkeye می‌باشد.

در طی چند ماه پیش نیز، تصاویر مختلفی از پشت صحنه ساخت این سریال به بیرون درز کرده که بسیار جالب به نظر رسیده‌اند ولی با این حال با انتشار این تصاویر و کارهای هنری که طرفداران از این سریال منتشر کرده‌اند، مخاطبان این سریال اکنون در پوست خود نمی‌گنجند تا بتوانند سرانجام این سریال را تماشا کنند چرا که انتظار برای پخش این سریال بسیار سخت شده است. از انتشار هرگونه تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت این سریال و همچنین منتشر شدن پست‌های جدیدی از بازیگران آن مانند همین ویدیو جدید منتشر شده توسط جرمی رنر تا زمانی که این سریال به نمایش درآید استقبال می‌شود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.