ادعای عجیب دو قلوهای ویزلی در مورد نقش آن‌ ها در Harry Potter

19 February 2021 - 00:57

جیمز و الیور فلپس، دوقلوهای ویزلی در سری Harry Potter، فاش کردند که تا قبل از شروع فیلم‌برداری نمی‌دانستند نقش کدام برادر را بازی می‌کنند.

جیمز (James Phelps) و الیور فلپس (Oliver Phelps)، ویزلی بازیگرانی که در فرانچایز Harry Potter نقش فرد و جرج ویزلی را ایفا می‌کردند، اعتراف کردند که تا شروع فیلم‌برداری نمی‌دانستند هر یک نقش کدام برادر را بازی می‌کنند. سال ۲۰۲۱ بیستمین سالگرد اکران اولین فیلم Harry Potter است. می‌توان گفت علاقه و اشتیاق طرفداران به Harry Potter از آن زمان فروکش نکرده است. گرچه جی. کی. رولینگ ( J.K. Rowling) نویسنده فیلم در ماه‌های اخیر بر سر دیدگاه‌های ضد تراجنسی خود جنجال آفرین شده است، اما فرانچایز Harry Potter همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

فقط تعداد معدودی از بازیگرانی که در همه نسخه‌های سری Harry Potter حضور داشته‌اند همچنان در این فرانچایز فعالیت می‌کنند. یکی از این شخصیت‌ها برداران فلپس است. فرد و جرج ویزلی در نقش نیرنگ باز بودند. آن‌ها آرامه خنده‌دار برای این فرانچایز محسوب می‌شوند که با تاریک شدن داستان Harry Potter این امر بسیار ضروری است. بخش خنده‌دار ماجرا این بود که در طول فیلم مردم از جمله مالی (Molly) مادر این دو برادر، آن‌ها را اشتباهی می‌گرفتند. این اشتباهی گرفتن حتی به واقعیت نیز رسیده است.

جیمز و الیور پادکست مشترکی را به نام Normal Not Normal اجرا می‌کنند و در آخرین قسمت با ایوانا لینچ (لونا لاوگود) گفتگویی داشته‌اند. در این مصاحبه لینچ از این دو برادر در مورد نقششان در Harry Potter پرسید که برادران فلپس اعتراف کردند مدتی طول کشید تا بفهمند نقش چه کسی را بازی می‌کنند. اولیور گفت:

پنج دقیقه قبل از اینکه فیلم‌برداری شروع شود تازه متوجه شدیم نقش کدام برادر را بازی می‌کنیم. قبل از آغاز فیلم از جانت هیرشنسن (Janet Hirshenson) مدیر انتخاب هنر پیشه فیلم خواستیم نقش‌ها را برایمان شفاف سازی کند.

هیرشنسن ابتدا از درخواست آن‌ها تعجب کرد و فکر می‌کرد شوخی می‌کنند. اما بعد با رولینگ، کریس کولمبوس کارگردان و دیوید هیمن تهیه کننده جلسه ۲۰ ثانیه‌ای تشکیل داد. بعد او اعلام کرد که جیمز نقش فرد و اولیور نقش جرج را ایفا کند.

دوقلوهای ویزلی اغلب بین طرفداران سری Harry Potter محبوبیت بالایی دارید به طوری که مرگ فرد در قسمت آخر به شدت تاثیر بدی بر طرفداران این فرانچایز گذاشت. بخش جالب توجه در مورد این دوقلوها این است که خود آن‌ها هم نمی‌دانستند در فیلم چه کسی هستند! اکنون برادران فلپس همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفداران فرانچایز Harry Potter خواهد داشت. حالا هر اتفاقی ممکن است در سری‌های بعدی Harry Potter رخ دهد و شاید همچنان شاهد این دوقلوها باشیم.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.