ادای احترام بازیگران و همکاران به هلن مک‌کروری

19 April 2021 - 22:36
مک‌کروری

هفته گذشته، هلن مک‌کروری بازیگر نقش نارسیسا مالفوی در هری پاتر بر اثر ابتلا به سرطان در سن ۵۲ سالگی درگذشت. هلن مک‌کروری (Helen McCrory) که بیشتر به خاطر بازی در فرانچایز هری پاتر و همچنین Peaky Blinders و Penny Dreadful معروف است، در ۵۲ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت. از زمان درگذشت وی، بسیاری از افراد از جمله همکاران او در شبکه‌های اجتماعی عشق خود را به این بازیگر زن اعلام و به او ادای احترام کردند. دامیان لوئیس (Damian Lewis) شوهر مک‌کروری ابتدا خبر درگذشت وی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

لوئیس همچنین به احترام مک‌کروری قطعه‌ی زیبایی نوشت:

هلن همیشه جویای حال مردم بود. به آن‌ها علاقه نشان می‌داد. همیشه می‌خواست دیگران احساس خاصی با او داشته باشند. او زن بسیار بسیار بامزه‌ای بود. توانایی او در زندگی در زمان حال و لذت بردن از لحظات الهام بخش بود. اصلا خودبین نبود. هیچ علاقه‌ای به خوداندیشی نداشت. او معتقد بود که به دنیا و فضای بیرون باید نگاه کرد نه درون. به همین خاطر شیفته اطرافیان بود.

برای بسیاری از طرفداران، مک‌کروری نارسیسا مالفوی، مادر دراکو مالفوی در فرانچایز هری پاتر بود و در کنار جیسون آیزاک (Jason Isaacs)  (لوسیوس) بازی می‌کرد. آیزاک هم خاطرات خود را از این بازیگر فقید اعلام کرد:

من به شوخ طبعی، مهربانی و قلب پاک او به وسعت یک سیاره پی بردم. هیچ وقت روزهای خوش با او در هری پاتر و خنده‌های او را از یاد نخواهم برد.

مت لوکاس (Matt Lucas) در وصف مک‌کوری در توییتر نوشت:

هلن مک‌کروری نه تنها به دلیل اجرای فوق‌العادش در صحنه و نمایش، بلکه به خاطر از خودگذشتگی و سخاوتمندی که داشت همیشه در یادها خواهد ماند. او و همسرش دامیان با وجود همه‌گیری کرونا برای کمک به مستضعفان میلیون‌ها دلار پول جمع آوری کرد. حیف که او را از دست دادیم.

سلبریتی‌های دیگری مانند، تارون اِجِرتون (Taron Egerton) بازیگر فیلم Rocketman در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی، عشق و محبت خود را به مک‌کوری اعلام کردند. کیلین مورفی (Cillian Murphy)، همبازی مک‌کروری در فیلم  Peaky Blinders نیز در  بیانیه‌ای نوشت:

بابت از دست دادن چنین دوست عزیزی دلم شکسته است. هلن انسانی زیبا، دلسوز، بامزه، و با محبتی بود. او همچنین بازیگری با استعداد، شجاع و عالی بود. باعث افتخارم بود سال‌ها با این زن زیرک همکاری داشته‌ام و روزهای شادی را با او سپری کردم. دلم برای او تنگ خواهد شد. عشق و افکار من در کنار دامیان و خانواده‌اش خواهند بود.

قطعا مرگ هلن مک‌کروری ۵۲ ساله صنعت سینما و بسیاری از طرفداران را تحت تاثیر زیادی قرار خواهد داد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.