لورل مارسدن به جمع بازیگران سریال Ms. Marvel پیوست

20 February 2021 - 13:43
سریال Ms. Marvel

لورل مارسدن (Laurel Marsden) یکی از بازیگران تازه‌کار هالیوودی، به جمع بازیگران حاضر در سریال دنیای سینمایی مارول با نام Ms. Marvel اضافه شده است. این بازیگر قرار است که در نقش کاراکتر زوئی زیمر در این سریال نقش‌آفرینی کند. داستان سریال Ms. Marvel بر روی ابرقهرمانی نوجوانی با نام کامالا خان و با نقش‌آفرینی ایمان ولانی (Iman Vellani) تمرکز خواهد داشت. سریال Ms. Marvel برای پخش در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس برنامه‌ریزی شده است.

لورل مارسدن پیش از این در مقابل سوفی ترنر (Sophie Turner) در سریال کوتاه شبکه Quibi با عنوان Survive نقش‌آفرینی کرده است. با وجود این‌که شبکه اینترنتی Quibi عمر بسیار کوتاهی داشته ولی هنرنمایی این بازیگر جوان در این سریال باعث شده که توجه بسیاری به او جلب شود و بدین ترتیب، پیشنهاد بازی در پروژه‌های بزرگ‌تر به او داده شده که سریال Ms. Marvel نیز، بزرگ‌ترین پروژه‌ای خواهد بود که او قرار است در آن نقش‌آفرینی کند.

کاراکتر زوئی زیمر برای اولین بار توسط نویسنده‌ای با نام جی. ویلو ویلسون (Willow Wilson) و طراحی با نام آدریان آلفونا (Adrian Alphona) در شماره سوم از سری کمیک بوک‌های Ms. Marvel در سال ۲۰۱۴ معرفی شده است. این کاراکتر اولین کسی بوده کامالا خان در کمیک بوک‌های خود نجات داده است. در کمیک‌ بوک‌های Ms. Marvel، زوئی زیمر دقیقاً نقشی مانند کاراکتر فلش تامپسون (برای پیتر پارکر) را برای کامالا خان دارد، بدین ترتیب که او برخی مواقع در نقش کاراکتری زورگو و قلدر و در دیگر مواقع نیز در نقش دوست کامالا خان ظاهر شده است.

سریال Ms. Marvel قرار است که در اواخر سال ۲۰۲۱ در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود. در حال حاضر نیز، این سریال در حال طی کردن روند تولید خود در شهر آتلانتا ایالت جورجیا آمریکا می‌باشد. رئیس فیلم‌نامه‌نویسان این سریال یعنی بیشا کی. علی (Bisha K. Ali) بر تولید آن نظارت خواهد کرد در حالی که عادل ال اربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) به همراه شرمین عبید چنائی (Sharmeen Obaid-Chinoy) و میرا منون (Meera Menon) نیز وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده خواهند داشت.

عادل ال اربی و بلال فلاح در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم بسیار موفق کمپانی سونی با نام Bad Boys for Life را بر عهده داشته‌اند. شرمین عبید چنائی نیز در بخش مستند‌های کوتاه، دو بار برنده جایزه اسکار شده و میرا منون نیز، وظیفه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال The Walking Dead را بر عهده داشته است.

اولین سریال پخش شده از استودیوهای مارول در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس، سریال WandaVision می‌باشد که از ماه ژانویه در این شبکه پخش خود را آغاز کرده و اکنون تنها دو قسمت با به پایان رسیدن فصل اول این سریال فاصله داریم. دیگر سریال‌های تولیدی که استودیوهای مارول برای پخش در سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌اند شامل سریال Falcon & The Winter Soldier که قرار است در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) به نمایش گذاشته شود، سریال Loki در ماه می (اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) و سریال انیمیشنی What If و سریال Hawkeye می‌باشد.

کمپانی مارول از هرگونه اظهارنظر در رابطه با این خبر خودداری کرده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.