ریچل مک‌آدامز و ابی رایدر فورتسون به فیلم It’s Me, Margaret پیوستند

21 February 2021 - 12:47
فیلم It’s Me, Margaret

کمپانی Lionsgate ستاره سری فیلم‌های Ant-Man با نام ابی رایدر فورتسون (Abby Ryder Fortson) به همراه ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) را برای نقش‌آفرینی در فیلمی با عنوان Are You There God? It’s Me, Margaret استخدام کرده‌ است. داستان این فیلم از رمان کلاسیکی با همین عنوان که توسط جودی بلوم (Judy Blume) به قلم درآمده اقتباس خواهد شد.

ابی رایدر فورتسون قرار است که در این فیلم نقش کاراکتر مارگارت سیمون و ریچل مک‌آدامز نیز نقش مادر او با نام باربارا را بازی کنند. برنامه‌ریزی شده است که روند تولید این فیلم اقتباسی از ماه آوریل سال جاری (فروردین ماه ۱۴۰۰) آغاز شود. وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز کلی فریمون کریگ (Kelly Fremon Craig) بر عهده خواهد داشت. جیمز ال. بروکس (James L. Brooks) این فیلم را از طریق کمپانی‌اش با نام Gracie Films برای کمپانی Lionsgate تولید خواهد کرد.

پیش از این نیز، کلی فریمون کریگ و جیمز ال. بروکس در ساخت فیلم The Edge of Seventeen در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

کلی فریمون کریگ در طی بیانیه‌ای در رابطه با این فیلم و بازیگران انتخابی آن گفت:

ابی (رایدر فورتسون) یکی از بازیگران فوق‌العاده بااستعداد و نادری است که تنها در هر نسل بازیگری مانند او را می‌توان پیدا کرد. به محض این‌که او وارد اتاق شد (در طی جلسه‌ای هماهنگ شده) ما را با حس شوخ‌طبی، انرژی فوق‌العاده و حضور دوست‌داشتنی‌اش تحت تأثیر قرار داد و در همان لحظه بود که ما بهترین بازیگر برای بازی در نقش مارگارت را پیدا کردیم.

او به همراه ریچل مک‌آدامز که استعداد فوق‌العاده‌ای در به نمایش گذاشتن کاراکترهای ماندگار دارد، این کاراکترهای دوست‌داشتنی را به سینماها خواهند آورد و به غیر از این دو نفر ترکیب بهتری برای زنده کردن کاراکترهای کتاب جودی بلوم پیدا نخواهد شد.

رمان Are You There God? It’s Me, Margaret نوشته شده توسط جودی بلوم، برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ چاپ شده است. داستان این رمان، بر روی کاراکتری شش ساله با نام مارگارت سیمون تمرکز دارد که همه چیز در رابطه با دوران بلوغ و جوانی را زیر سوال می‌برد و در جهان به دنبال پرسش‌هایی برای جواب سوال‌هایش می‌گردد. مادر و مادربزرگش نیز، او را در این راه راهنمایی می‌کنند و در می‌یابند که هیچ وقت نباید طرح پرسش درباره مسیر زندگی و همچنین تعریف کردن معنی زندگی برای خود را بی‌جواب متوقف کرد.

جودی بلوم پیش از این نیز، از موافقت کردن جهت ساخت فیلم اقتباسی از رمان Are You There God? It’s Me, Margaret امتنا کرده بود ولی در طی ملاقاتش با کلی فریمون کریگ و جیمز ال. بروکس نظرش تغییر پیدا کرد. کلی فریمون کریگ و جیمز ال. بروکس جهت ملاقات با او به ایالت فلوریدا سفر کرده‌اند. سپس پس از این نیز، کمپانی Lionsgate با تبدیل کردن اتاق کنفرانسی به اتاق خواب دختر بچه ای ۱۱ ساله، زمینه را برای دیدار کلی فریمون کریگ و جیمز ال. بروکس با ابی رایدر فورتسون فراهم کرده‌اند.

کمپانی Lionsgate پیش از این نیز موفق شده بود که در طی مزایده‌ای بسیار داغ، حق پخش و تولید این فیلم را به دست آورد. از دیگر رمان‌های بسیار موفق جودی بلوم نیز می‌توان به رمانی دیگر با عنوان Summer Sisters اشاره کرد که حق اقتباس از این رمان را شبکه Hulu که متعلق به کمپانی دیزنی می‌باشد در طی مزایده‌ای مشابه به دست آورده است. این شبکه قصد تولید سریال کوتاهی از این رمان را دارد و آن‌ها لیز تیگلار (Liz Tigelaar) را جهت نوشتن فیلم‌نامه این سریال استخدام کرده‌اند. لیز تیگلار در کارنامه خود سریال کوتاه Little Fires Everywhere را برای این شبکه توسعه داده است.

علاوه بر جودی بلوم، کلی فریمون کریگ و جیمز ال. بروکس، دیگر تولیدکنندگان این فیلم شامل جولی آنسل (Julie Ansell)، ریچارد ساکای (Richard Sakai) و امی بروکس (Amy Brooks) می‌باشند. مردیت ویک (Meredith Wieck) و چلسی کوجاوا (Chelsea Kujawa) نیز از طرف کمپانی Lionsgate بر ساخت این پروژه نظارت خواهند کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.