عنوان رسمی فیلم Spider-Man 3 مشخص شد

25 February 2021 - 11:44
فیلم Spider-Man: No Way Home

پس از این‌که بازیگران فیلم Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» یعنی تام هالند (Tom Holland)، زندیا (Zendaya) و جیکوب باتالون (Jacob Batalon) با انتشار عناوین ساختگی برای این فیلم با مخاطبان شوخی کردند، حالا عنوان رسمی آن مشخص شده است. رسما ً اعلام شد که عنوان Spider-Man: No Way Home «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» برای سومین فیلم این فرنچایز انتخاب شده است.

اولین فیلم این سه‌گانه جدید Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و فیلم بعدی Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه»‌ نام داشت. آخرین باری که پیتر پارکر جوان را دیدیم، هویت مخفی او نه‌تنها برای تمام دنیا افشا شده بود، بلکه به قتل میستریو هم متهم شد. این باعث شد او در شرایط بدی قرار بگیرد و همان‌طور که عنوان فیلم نشان می‌دهد، راهی به خانه نداشته باشد.

پس راه‌حل چیست؟ جزئیات زیادی از داستان منتشر نشده، اما برخی از بازیگران این فیلم و شایعاتی که پیرامون آن منتشر شده را می‌دانیم. دکتر استرنج که فیلم بعدی‌اش Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» است، در این فیلم حضور دارد و بازیگران و شخصیت‌های فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی که در MCU جریان نداشتند هم به این فیلم پیوسته‌اند. بنابراین به نظر می‌رسد که اگر مرد عنکبوتی بخواهد مشکلاتی که در پایان فیلم قبلی برایش به وجود آمدند را حل کند، باید شروع به تار انداختن بین دنیاهای موازی کند.

فیلم Spider-Man: No Way Home در تاریخ ۱۷ دسامبر (٢۶ آذر ١۴٠٠) اکران خواهد شد.

فیلم Spider-Man: No Way Home

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.