کوین فایگی احتمال ساخت فصل دوم سریال WandaVision را رد نکرده است

25 February 2021 - 13:07
سریال WandaVision

از زمان به نمایش گذاشتن سریال WandaVision در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس، برای بسیاری از مخاطبان و طرفداران این سریال سؤال پیش آمده که آیا فصل دومی از این سریال در آینده ساخته خواهد شد یا خیر؟

پیش از به نمایش درآمدن سریال WandaVision می‌دانستیم که پس از پایان نه قسمت برنامه‌ریزی شده برای فصل اول آن، داستان این سریال به صورت مستقیم به فیلم آینده دنیای سینمایی مارول با عنوان Doctor Strange in the Multiverse of Madness متصل خواهد شد و همچنین بازیگر اصلی این سریال یعنی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) نیز قرار است که در این فیلم در نقش یکی از بازیگران کلیدی آن حاضر شود.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است که در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

با این حال برای بسیاری از مخاطبان دنیای سینمایی مارول سؤال پیش آمده که پس از پخش قسمت دوم فیلم Doctor Strange پروژه بعدی مارول با حضور کاراکتر الیزابت اولسن چه چیزی خواهد بود؟ آیا این پروژه فصل دوم سریال WandaVision می‌باشد؟ اکنون رئیس استودیوهای مارول با نام کوین فایگی (Kevin Feige) درباره آینده این سریال صحبت‌های جدیدی را انجام داده است.

در طی مراسم برگزار شده توسط کمپانی دیزنی در تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون (گروهی تشکیل یافته از حدود ۲۰۰ منتقد، روزنامه‌نگار و مقاله‌نویس از ایالات‌متحده و کانادا است که برنامه‌های تلویزیونی را برای روزنامه‌ها، مجلات و نشریات اینترنتی پوشش می‌دهند) در روز چهارشنبه، وب‌سایت کولایدر در مورد احتمال ساخت فصل دوم این سریال از کوین فایگی سؤالاتی را پرسیده است.

او در ابتدا درباره احتمال ساخت فصل دوم سریال WandaVision گفته است که:

من مدت طولانی است که در کمپانی مارول مشغول به کار هستم و با توجه به آن، نمی‌توان به صورت قطعی بگویم که (فصل دوم سریال WandaVision) ساخته خواهد شد یا خیر.

با این حال و با توجه به صحبت‌های او درباره احتمال ساخت فصل دوم سریال WandaVision، کوین فایگی در میان صحبت‌هایش گفته است که برخی از سریال‌های تولیدی استودیو‌های مارول نیز برای پخش در طی چندین فصل در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس برنامه‌ریزی شده‌اند.

سپس او درباره این سریال‌ها گفت:

برای برخی از این سریال‌هایی که قبلاً به آن‌ها اشاره کرده‌ام و به‌زودی نیز می‌خواهیم روند فیلم‌برداری آن‌ها را آغاز کنیم، ما ساختاری را در نظر گرفته‌ایم که بتوانیم (داستان این سریال‌ها) را در فصل دوم و حتی فصل سوم به صورت مستقیم ادامه دهیم که این برخلاف سریالی مانند WandaVision می‌باشد که مشخصاً (داستانش) در آینده (فیلم‌های دنیای سینمایی مارول) جریان خواهد داشت.

سریال‌های اشاره شده توسط کوین فایگی که او احتمال ساخت فصل‌ بعدی‌شان را در بین صحبت‌های خود مطرح کرده شامل سریال‌های Ms. Marvel ،Hawkeye ،She-Hulk و Moon Knight می‌باشد که در طی هفته‌های آینده استودیو‌های مارول به صورت رسمی روند تولید این سریال‌ها را آغاز خواهد کرد.

کوین فایگی در انتهای صحبت‌هایش در این باره گفت:

آن‌ها (سریال‌هایی) جدید هستند و خلاقیت ما در این سریال‌ها مخاطبان را هیجان‌زده خواهد کرد و به لطف شبکه اینترنتی دیزنی پلاس، ما اکنون قادر هستیم که به فکر راه‌های جدیدی برای تعریف کردن داستان‌های خود باشیم و شاید حتی در زمانی نیز، پنج فصل از یکی از این سریا‌ل‌ها را تولید کنیم ولی ما واقعاً در حال حاضر، تمرکز خود را بر روی (فصل‌های ابتدایی) این سریال‌ها قرار داده‌ایم تا به بهترین شکل و یکی‌یکی آن‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم.

تا به حال هفت قسمت از سریال WandaVision در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس پخش شده و تنها دو قسمت تا پایان فصل اول این سریال باقی مانده است. قسمت‌‌های جدید این سریال را می‌توان در روز جمعه هر هفته در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.