فیلم Black Widow: تصویر جدیدی از پشت صحنه منتشر شد

26 February 2021 - 13:52
فیلم Black Widow

مدت کمی تا زمان اکران فیلم Black Widow از MCU «دنیای سینمایی مارول» باقی مانده است و حالا تصویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است.

علی‌رغم این که به نظر می‌رسد که تمام استودیوهای دیگر از برداران وارنر گرفته تا پارامونت از استراتژی پخش اولیه فیلم‌ها (حتی فیلم‌های بزرگ) در استریمر استفاده ‌‌می‌کنند، ظاهرا کوین فایگی (Kevin Feige) اصرار دارد که فیلم Black Widow به صورت دوگانه (هم در سینما و هم در استریمر) منتشر نشود و مستقیما روی بخش اکران سینمایی خود در ماه مه تمرکز کند. این فیلم که قرار است به زودی منتشر شود بخشی از برنامه دنیای سینمایی مارول ‌‌می‌باشد که کاملا متعلق به دیزنی است. پس ما می‌توانیم همگی با خیال راحت در سینما جمع شویم و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) را در حالی که درگیر چند ماجرای جاسوسی است تماشا کنیم. شاید فایگی تصمیم گرفت که این فیلم را در استریمر دیزنی پلاس هم منتشر کند. این تصویر پشت صحنه‌ای از جوهانسون در حال گرفتن عکس‌هایی با زمینه آبی است باید فعلا چشمانتان را سیر کند.

این تصویر توسط گریمور هنرمند یعنی دبورا لیمیا دنیور (Deborah Lamia Denaver) پست شده است. دنیور به عنوان گریمور شخصی اسکارلت در بسیاری از فیلم‌های MCU شناخته می‌شود و همچنین روی پروژه‌های ابرقهرمانی همچون Birds of Prey کار کرده است. این تصویر جوهانسون را در نقش ناتاشا رومانوف در پرده آبی در حالی که تفنگی را به سمت چیزی در بالای سرش نشانه گرفته است، به تصویر می‌کشد. انگار که در هوا معلق است یا دارد پرواز می‌کند و آماده انجام کاری است. به نظر می‌رسد تاکنون فیلم کیت شورتلند (Cate Shortland) فیلمی متعادل، قوی و هیجان‌انگیزتر نسبت به فیلم‌های عجیب و کیهانی اخیر MCU باشد. این تصویر گویای این است که ما شاهد سکانس‌های اکشن بیشتری از این ستاره خواهیم بود.

در قسمت زیر می‌توانید تصویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم Black Widow را با بازی اسکارلت جوهانسون در حالی از پرده آبی به سمت بالا می‌رود تماشا کنید. این فیلم قرار است ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) در سینماها اکران شود.

فیلم Black Widow

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.