کابوسی جدید برای قسمت بعدی Ant-Man!

3 March 2021 - 00:19

همه‌ی طرفداران جهان سینمایی MARVEL، تحت عنوان MCU، از معرفی شدن و رونمایی عنوان Ant-Man and the Wasp: Quantumania (در تاریخ دسامبر ۲۰۲۰/آذر و دی ۱۳۹۹) به وجد آمده و بی‌صبرانه برای مشخص شدن هر چه بیشتر جزئیات تازه از این عنوان منتظر بودند. اطلاعات زیادی جدا از اشارات بازیگران این اثر و یا جزئیات اولیه، همچون معرفی نقش‌های اصلی (که همه‌ی ما آنها را می‌شناختیم) و رونمایی از شخصیت منفی داستان (Kang the Conqueror)، فاش نشد.

خبری که هرگز نمی‌خواستیم ولی گرفتیم …

از معرفی این عنوان تا کنون، طرفداران تئوری‌های بسیاری مبنی بر حضور بازیگران مختلف، معرفی شدن شخصیت‌های جدید و خط کلی داستان این اثر مطرح کردند. بدون شک، هیج‌کس حتی تصور اتفاقی که افتاده است را نمی‌کرد. ما بی‌صبرانه منتظر اطلاعات بیشتر درباره‌ی این عنوان بودیم اما هرگز … هرگز فکر نمی‌کردیم این خبر جزو اطلاعات مربوط به آینده‌ی Quantumania و شخصیت Ant-Man باشد.

آقای T.I.، بازیگر سری فیلم‌های Ant-Man، ساخته‌ی شرکت Marvel Studios، هرگز به این فرنچایز بازنمی‌گردد. این بازیگر بخشی از فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania نیز نخواهد بود. مبحث حضور پیدا نکردن این رپر و بازیگر شناخته‌شده کمی پیچیده و نامعلوم است. براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط The Hollywood Reporter، معلوم نیست که علت غیاب او تهمت‌های تجاوز و خشونت وارده به وی و همسرش است یا دلیل دیگری در پس این تصمیم وجود دارد.

T.I. and Tiny in a LOT of Trouble with MARVEL

بازیگر و رپر شناخته‌شده T.I. و همسر او Tiny در شرایطی قرار دارند که ممکن است نه تنها کارنامه‌ی کاری، بلکه زندگی این ۲ را نیز زیر و رو کرده و همه‌ی رزومه‌ی آنها را لکه‌دار کند.

خطایی که ممکن است به پایانی زودهنگام ختم شود

روز دوشنبه، مصادف با ۱ مارس/۱۱ اسفند، قاضی یکی از مناطق آمریکا با بیش از ۱۱ قربانی احتمالی رو به رو شد شامل; تجاوز، استعمال اجباری مواد مخدر، آدم‌ربایی، زندانی کردن غیرقانونی، تعارض، حمله و اذیت و آزار می‌شدند. قاضی موردنظر، تحت نام Tyrone A. Blackburn، از مسئولین در ایالت کالیفورنیا و جورجیا درخواست کرده تا بررسی‌های موردنظر را شروع کنند. با استفاده از یک وکیل، این زوج سعی در تکذیب اتهامات وارده دارند. این وکیل اعلامیه‌ی مهمی را در دسترس مردم قرار داد. جزئیات این اعلامیه به شرح ذیل است;

آقای Clifford (معروف به T.I.) و خانوم Tameka Harris (معروف به Tiny)، موکل‌های من، به شدیدترین شکل ممکن تمامی این اتهامات و ادعاهای پوچ و واهی را رد می‌کنند. ما اعتماد کامل داریم که اگر تمامی این ادعاها و اتهامات مورد بررسی دقیق و موشکافانه قرار بگیرند، هیچ مدرکی در جهت تأیید و اثبات آنها پیدا نخواهد شد.

برای تمامی کسانی که با T.I. آشنایی کامل ندارند، باید گفت که; او در فیلم‌های Ant-Man (عرضه شده در سال ۲۰۱۵/۱۳۹۴) و همچنین Ant-Man and the Wasp (منتشر شده در سال ۲۰۱۸/۱۳۹۷) نقش Dave، یکی از دوستان قدیمی Scott Lang/Ant-Man (با بازی Paul Rudd)، را ایفا کرد. با کمک او و دزدهای سابق، Luis (با بازیگری Michael Pena) و Kurt (با بازیگری David Dastmalchian)، شخصیت اصلی موفق می‌شود تا ماجراجویی‌های خود را با نتیجه‌ای مثبت به پایان برساند.

MCUMCU Ant-Man and the Wasp Quantumania Upcoming

فیلم Ant-Man and the Wasp Quantumania مسیر خود را به سوی عرضه طی می‌کند. این در حالی‌ست که مسیر این اثر زیاد هموار نیست.

مسیر قسمت بعدی Ant-Man اصلاً هموار پیش نمی‌رود!

براساس حضور مستمر T.I. در ۲ قسمت این سری، همه انتظار داشتند تا در قسمت ۳ نیز ایفای نقش کند. فیلم Ant-Man 3 هنوز در دست ساخت بود اما تاریخ انتشار مشخصی ندارد. این بدان معناست که اطلاعات و حضور شخصیت‌ها ممکن است دست‌خوش تغییرات شود. کارگردان ۲ قسمت قبلی، آقای Peyton Reed، باری دیگر برای کارگردانی باز می‌گردد.

بازیگرانی که به این سری بازخواهند گشت شامل; Paul Rudd، Evangeline Lilly، Michael Douglas و Michelle Pfeiffer می‌شوند. افرادی هم در این قسمت جضور خواهند داشت که کاملاً تازه‌واردند و اولین حضور خود (در داستان Ant-Man) را تجربه می‌کنند. بازیگرانی که در این سری برای اولین بار ایفای نقش خواهند کرد شامل; Jonathan Majors در نقش شخصیت منفی قدیمی MARVEL، به نام Kang the Conqueror و Kathryn Newton در نقش دختر بزرگ‌شده‌ی Scott Lang ‌می‌شوند.

حضور آقای Jeff Loveness (نویسنده‌ی سریال انیمیشنی Rick & Morty، مسئولیت نوشتن داستان را خواهد داشت. این موضوع، بسیار جالب و عجیب است. این خبر هم به لیست خبرهای غیرمنتظره اضافه شده است. در کنار این قضایا، شبکه‌ی VH1 هم تولید برنامه‌ی تلویزیونی T.I. & Tiny: Friends & Family Hustle را ماه گذشته به خاطر اخبار مذکور متوقف کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.