اهدای جایزه به زک اسنایدر از سوی انجمن منتقدان هالیوود

4 March 2021 - 00:17

زک اسنایدر کارگردان فیلم «Justice League» قرار است جایزه Valiant را در یک مراسم اهدا جوایز مجازی روز جمعه تحویل بگیرد.

انجمن منتقدان هالیوود (HCA) قصد دارد در چهارمین مراسم مجازی سالانه اهدا جوایز HCA روز جمعه اولین جایزه Valiant خود را به زک اسنایدر (Zack Snyder) اعطا کند. اسکات منزل (Scott Menzel) رئیس HCA روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت:

بنده به عنوان یکی از طرفداران فیلم Dawn of the Dead اسنایدر، بسیار خوشحال هستم که از فیلمسازی الهام بخش اسنایدر و مقاومت او برای غلبه بر هر مانعی قدردانی می‌کنیم.

اسنایدر، یکی از بزرگ‌ترین فیلمسازان ژانر فیلم ابرقهرمانی و کارگردان فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice و فیلم آتی وی یعنی Justice League به خاطر چگونگی واکنش او و همسرش دبورا اسنایدر، که تهیه کننده Justice League نیز است، به خودکشی دخترش در مارس ۲۰۱۷ در ۲۰ سالگی، مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

اشلی منزل در بیانیه خود افزود:

من به عنوان فردی که زندگی خود به دلیل خودکشی تحت تأثیر قرار گرفته است، بسیار متأثر شدم که چگونه زک و همسر و شریک تجاری‌اش دبورا درد غیرقابل جبران خود را به اقدام بشر دوستانه تبدیل کردند، و در کمک به افراد و خانواده‌های بی‌شمار قدم رو به جلو گذاشتند و پیشگام شدند.

در دسامبر سال ۲۰۲۰، اسنایدر و طرفدارانش با جمع آوری بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ دلار به بنیاد پیشگیری از خودکشی آمریکا (AFSP) کمک کردند. انجمن منتقدان هالیوود برای جمع آوری کمک‌های مالی اضافی برای AFSP در زمان اهدای جوایز HCA، قصد دارد تعداد زیادی از کالاهای اسنایدر را از طریق پلتفرم جمع آوری کمک مالی Ink to the People خریداری کند تا در طول مراسم از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود به نیازمندان اهدا کند.

اسنایدر قرار است Justice League خود را در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) در سرویس HBO Max منتشر کند. و ژانر حماسی- اکشن، مهیج و زامبی محور خود یعنی Army of the Dead قرار است در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) اکران شود.

 

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.