نیل پاتریک هریس به فیلم ۸-Bit Christmas پیوست

4 March 2021 - 00:11
نیل پاتریک هریس

نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) قرار است در کمدی ۸-Bit Christmas که در استریمر HBO Max پخش خواهد شد ایفای نقش کند.

نیل پاتریک هریس به کمدی ۸-Bit Christmas به کارگردانی مایکل داوز (Michael Dowse) پیوست.

هریس قرار است نقش اصلی سریالی را که شامل بازیگرانی همچون ستاره فیلم Timmy Failure: Mistakes Were Made یعنی وینسلو فگلی (Winslow Fegley)، جون دایان رافائل (June Diane Raphael) و استیو زان (Steve Zahn) می‌شود، بازی کند.

این فیلم که اکنون در تورنتو در حال ساخت می‌باشد، اقتباسی از اولین رمان کوین جاکوبوفسکی (Kevin Jakubowski) می‌باشد که نگاهی صمیمانه و شوخ‌طبعانه به ماجراهای بد دوران کودکی دارد.

فیلم‌نامه این فیلم که در حومه شیکاگو در دهه ۱۹۸۰ اتفاق افتاده است و توسط جاکوبوفسکی نیز نویسندگی شده است، پیرامون پسر بچه‌ای ده‌ساله به نام جیک دویل و تلاش حماسی وی برای یافتن بهترین سیستم بازی ویدئویی است.

هریس نقش دویل بالغ را بازی می‌کند و همچنین راوی این فیلم است. فگلی نقش جیک را بازی می‌کند و زان و رافائل نقش والدین او را ایفا می‌کنند.

تهیه‌کنندگی این فیلم را تیم وایت (Tim White)، ترور وایت (Trevor White) و الن مندلباوم (Allan Mandelbaum) به نمایندگی از کمپانی Star Thrower Entertainment بر عهده دارند. این کمپانی در حال حاضر با کمپانی برادرن وارنر همکاری دارد و سال گذشته ساخت درام تنیسی King Richard را با بازی ویل اسمیت (Will Smith) به پایان رساندند.

از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به نیک نانتل (Nick Nantell)، جاناتان سادوفسکی (Jonathan Sadowski) نیز اشاره کرد. جاکوبوفسکی و ویتنی براون (Whitney Brown) تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارند.

هریس که اخیرا با کار خود در سریال A Series of Unfortunate Events جای خودش را در دل نوجوانان باز کرده بود، در سریال It’s a Sin از HBO Max حضور یافت. او بعد از این پروژه در کنار نیکولاس کیج (Nicolas Cage) در فیلم Unbearable Weight of Massive Talent و The Matrix 4 دیده خواهد شد.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.