Mortal Kombat، ناجی جهان سینمایی بازی‌ها، در راه است؟

4 March 2021 - 02:42
Mortal Kombat، ناجی جهان سینمایی بازی‌ها، در راه است؟ MK

یکی از اخباری که چندی پیش غوغا به پا کرد، معرفی تریلر Mortal Kombat بود. تریلر Red-Band عنوان MK رکورد بزرگی را به ثبت رساند. رکوردی که پیش از این از آن Logan و Deadpool بود، اکنون صاحبی جدید دارد. تریلر Mortal Kombat با شکستن رکورد بیش‌ترین تعداد بازدید (از یک عنوان Rated R) جایگاه خود را در کتاب‌های تاریخ سینما مشخص کرد. فیلم جدید اقتباس‌شده از سری بازی‌های Mortal Kombat چندین سال است که در لیست آرزوهای طرفداران قرار دارد. با بررسی تریلر مذکور، بسیاری از طرفداران امیدی نو پیدا کردند. آیا پس از گذشت این همه سال، بالاخره عنوانی سینمایی و وفادار به سری Mortal Kombat خواهیم دید؟ آیا طلسم فیلم‌های اقتباس‌شده از بازی‌ها باری دیگر توسط Mortal Kombat شکسته خواهد شد؟

تصاویری که جرقه‌ها را به آتش تبدیل می‌کنند

تصاویر متعددی از سر صحنه‌ی فیلم‌برداری عنوان Mortal Kombat منتشر شدند. این عکس‌ها هیجان موجود (Hype) برای این اثر را چند برابر خواهند کرد. تصاویر جدید شامل Scorpion، Sub-Zero، Lui Kang و Cole Young می‌شوند، که در حال آماده‌سازی برای نبرد هستند. این ۴ کاراکتر، که به ترتیب توسط Hiroyuki Sanada، Joe Taslim، Ludi Lin و Lewis Tan بازی خواهند شد، در مرکز این فیلم قرار خواهند داشت. باید گفت که این شخصیت‌ها تنها بخش کوچکی از عوامل بااستعداد این فیلم را تشکیل می‌دهند.

کاراکترهای پرطرفدار و شناخته‌شده‌ی دیگر سری همچون Sony Blade و Lord Raiden نیز در این عنوان حاضر خواهند بود. هم اکنون، تمامی افرادی که با این فیلم آشنا شدند، به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ی اول) طرفداران بازی‌ها که با تمامی شخصیت‌ها آشنایی کامل را دارند و دسته‌ی دوم) طرفداران دنیای سینما، که هیچ اطلاعی از موضوع و یا شخصیت‌های این فیلم ندارند (برای این گروه از دوستان، اطلاعات کوتاه و مختصری از هر شخصیت، در انتهای مطلب، قرار خواهیم داد). فیلم Mortal Kombat در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) امسال، روی شبکه‌ی HBO Max و تعدادی از سینماها، منتشر خواهد شد.

جهانی که Liu Kang در آن قهرمان Mortal Kombat نیست؟ خطر نزدیک است …

اکثر کارکترهایی که در فیلم جدید Mortal Kombat حضور دارند، کهنه‌کاران دنیای MK در بازی‌های این سری می‌باشند (با استثنای پروتاگونیست این اثر، Cole). برای بسیاری از دوستان، این سوأل پیش می‌آید که “Cole کیست؟” در جواب باید گفت “Cole یک مبارز زیرزمینی MMA (Mixed Martial Arts) است که به صورت ناگهانی به مسابقات مرگبار Mortal Kombat کشیده می‌شود (احتمالاً از طریق Scorpion یا Sub-Zero).” از طریق بررسی نکات تریلر Mortal Kombat می‌توان به اطلاعات بیشتری پی برد.

برخی از طرفداران حدس می‌زنند که Cole Young همان Johnny Cage است، چراکه اسم این شخصیت ظاهراً در اسامی عوامل این فیلم حضور ندارد (بسیاری از طرفداران حقیقی Mortal Kombat از این موضوع ناراضی هستند). تصاویر پشت صحنه‌ی جدیدی از Mortal Kombat منتشر شده که به طرفداران زوایای تازه‌ای از ظواهر شخصیت‌های Lui Kang، Sub-Zero، Scorpion و Cole را نشان می‌دهد. هر تصویر ظاهراً صحنه‌ی قبل از مبارزه‌ی کاراکتر موردنظر را نشان می‌دهد.

Scorpion شمشیر Katanaی معروف خود را در دست دارد و Lui Kang با ظاهری خون‌آلود و به حالت مبارزه ایستاده است. برخی از تصاویر نیز مدیریت شدن و نظارت به کار بدلکاران و رزمی‌کارانی که در لیست عوامل این فیلم حضور دارند را نشان می‌دهد (حضور چنین افرادی برای فیلمی که تا این حد مبارزه‌محور است الزامی‌ست).

دلایل Hype از همیشه بیشتر هستند

دیدن عکس‌های جدید از ظاهر Scorpion و Sub-Zero (رقبای قدیمی و کهن Mortal Kombat) جذابیت و هیجان خاصی را به همراه دارد، چراکه داستان فیلم جدید Mortal Kombat تمرکز ویژه‌ای روی این ۲ شخصیت خواهد داشت. رقابت این دو کاراکتر (اساسین علیه نینجا) همواره بخش اعظمی از داستان فرنچایز Mortal Kombat را تشکیل داده است. مبارزاتی هم که از فیلم و این ۲ کاراکتر نشان داده شده، هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند.

استخدام بازیگران و رزمی‌کاران با استعداد، Hiroyuki Sanada و Joe Taslim، در این فیلم تصمیم مناسبی بود. درگیری این ۲ شخصیت بسیار جذاب و خاص خواهد بود. جایگاه جدید Lui Kang نیز مبحث تئوری‌های بسیاری از طرفداران است. همانطور که گفته شد، در بازی‌های Mortal Kombat معمولاً این Lui Kang است که مبارزان Earthrealm را رهبری می‌کند. داستان در این ریبوت فرق می‌کند، به نظر می‌رسد Lui Kang نقش حمایتی‌تری را ایفا خواهد کرد.

یکی از رونمایی‌های بزرگ تریلر Mortal Kombat، نمایش Fatality معروف حالت اژدهای Lui Kang بود. حالا که به انتهای این مطلب رسیدیم نوبت به توضیح مختصر کاراکترهای مرکزی این فیلم رسیده است. Lui Kang یکی از مبارزان شائولین و قهرمان اصلی جهان انسان‌ها، معروف به Earthrealm، است. Scorpion نینجایی با قدرت‌های جهنمی‌ست که از مرگ بازمی‌گردد تا انتقام خانواده‌ی خود را بگیرد. Sub-Zero نیز عضوی از اساسین‌های Lin-Kuei بوده که قدرت و قابلیت کنترل سرما را دارند. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.