شخصیت Doctor Doom با پوستر ساخت طرفداران به Disney+ می‌آید!

5 March 2021 - 20:00
Doctor Doom با پوستر ساخت طرفداران به Disney+ می‌آید!

یکی از معروف‌ترین شخصیت منفی‌های تاریخ کمیک‌های MARVEL دکتر Victor Von Doom، ملقب به Doctor Doom، است (شخصیت منفی اصلی کمیک‌های Fantastic Four). از لحظه‌ی معرفی فیلم Fantastic Four در سال ۲۰۱۹ طرفداران بی‌صبرانه منتظر رونمایی از این شخصیت بودند. حالا، با تصویری که یک از طرفداران کشیده، شما می‌توانید به تصورات خود رنگ حقیقت ببخشید.

Doctor Doom در شبکه‌ی Disney+؟ غیرممکن؟

ابرشرور (Super Villain) معروف Fantastic Four یعنی Doctor Doom، با پوستر جدید ساخت طرفداران، به شخصیت اصلی یک سریال در شبکه‌ی Disney+ تبدیل می‌شود (برای ورود به جهان MCU، انتخاب جالب و خاصی است که هر کسی انتظار آن را ندارد). حالا که شرکت MARVEL Studios (تحت مدیریت Disney) حق تولید و انتشار شخصیت‌های جهان MARVEL حاضر در شرکت FOX را دارد، همه چیز امکان‌پذیر است. طرفداران در فکر احتمالات آینده برای شخصیت‌های جهان Fantastic Four و حضورشان در MCU هستند.

پس از ۲ فیلم معمولی و ناامیدکننده در دهه‌ی اول ۲۰۰۰ و یک ریبوت فاجعه‌بار (به کارگردانی Josh Trank)، مخاطبین نیازمند مشاهده‌ی فیلمی در شأن و شخصیت خانواده‌ی اول MARVEL هستند (لقب گروه Fantastic Four) حقیقتاً کمی توهین‌آمیز است که گروهی به محبوبیت Fantastic Four تا این حد در جهان سینما بدشانسی آورده‌اند. طرفداران در انتخاب بازیگران خود (Fan Casting) برای یک فیلم Fantastic Four در جهان MCU از همیشه فعال‌تر هستند. در این لیست‌ها اسامی آشنایی چون John Krasinski و Emily Blunt معمولاً در نقش Reed Richards و Sue Storm قرار می‌گیرند.

در کنار این عزیزان، آقای Viggo Mortenson به عنوان یکی از بهترین انتخابات (از دید طرفداران) برای ایفای نقش Doctor Doom دیده می‌شود. این شخصیت کلاسیک و قدیمی توسط آقای Julian McMahon در فیلم‌های Fantastic Four و Fantastic Four Rise of the Silver Surfer و Toby Kebbell در فاجعه‌ی سال ۲۰۱۵ (که نام نخواهیم برد) در جهان سینما ایفا شد. با وجود اینکه اخبار به دیدار نویسندگان MARVEL Studios برای ساخت یک فیلم Fantastic Four (در MCU) اشاره داشته، هنوز خبری از چگونگی معرفی این شخصیت‌ها و زمان معرفی آنها منتشر نشده است. یکی از طرفداران برای MARVEL Studios پیشنهادی جالب دارد.

Fan-made Poster of MARVEL Doctor Doom، Fantastic Four Nemesis

تصویری که این طرفدار از آن در پوستر خود استفاده کرده، یکی از طراحی‌های شخصیت Doctor Doom در کمیک‌های MARVEL است.

طرفداری با رویاهای بزرگ

یکی از کاربران سایت Reddit به نام Neutral Horizon پوستری Fan-made برای سریال احتمالی Doctor Doom در شبکه‌ی Disney+ ساخته است (به نظر من، معرفی این شخصیت در سریال اختصاصی خود نتیجه‌ی مثبتی ندارد). پوستر ساخته شده به شکلی واضح از سریال موردانتظار Loki الهام گرفته است. ایده‌ی این طرفدار معرفی داستان پیش‌زمینه (Origin Story) شخصیت Doctor Doom در سریال اختصاصی خود است. اینگونه، داستان سریال می‌تواند زمینه‌سازی‌های موردنیاز برای Fantastic Four را انجام دهد.

تصویر هنری این طرفدار، Doctor Doom را با ظاهر کمیکی و کلاسیک خود به تصویر کشیده است. همراه با هود و شنل معروف او که سر و شونه‌های وی را می‌پوشاند. این تصویر بسیار به نسخه‌ی کمیکی وفادار بوده و شخصیت Doctor Doom را در پس درخششی سبز رنگ پنهان کرده است (رنگ سبز نماد Doctor Doom است). طرفداری که این اثر را ساخت، اینگونه توضیح داد که:

ایده‌ی جذابیه. شاید شبیه هیچکدوم از کارهای سابق MARVEL نباشه اما بازم ایده‌ی خوبیه. احتمال معرفی شدن اولین خانواده‌ی MARVEL تو MCU توسط یه سریال (با محوریت Victor Von Doom) خیلی کمه. شرکت MARVEL توانست با سریال WandaVision اثبات کند که ایده‌های عجیب هم می‌توانند بسیار موفق باشند. جالب اینجاست که خیلی از طرفدارا دوست داشتن تا Fantastic Four را در WandaVision ببینند.

شکی وجود ندارد که خانواده‌ی Fantastic Four حتماً به جهان MCU خواهند آمد. اگر کسی قادر به معرفی این خانواده به شیوه‌ای خاص و جذاب باشد، ترکیب MARVEL Studios و Disney است. متأسفانه، طرفدارانی چون Neutral Horizon ناامید خواهند شد. شرکت MARVEL به احتمال خیلی زیاد این خانواده را با یک سریال Disney+ معرفی نخواهد کرد. به نظر اینجانب، این موضوع تصمیم درستی‌ست. با گذشت بیش از ۲۷ سال از اولین فیلم Fantastic Four، خانواده‌ی اول MARVEL حقیقتاً لیاقت یک فیلم خوب و مناسب را دارند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.