بری آلن (The Flash) به تیم Justice Incarnate می پیوندد

5 March 2021 - 22:44
The Flash

بری آلن که کاراکتر پشت ماسک The Flash می‌باشد، یکی از بزرگترین قهرمانان دنیای DC است و حالا ماموریت او در Big Leagues تمام شده و به Justice Incarnate می‌پیوندد.

Justice Incarnate نام تیمی متشکل از قهرمانانی است که مسئول محافظت از که جهان‌های چندگانه را دارند. این گام بزرگی برای فلش و خوانندگان این کمیک است که فلش را خارج از مرز صفر مشاهده کنند.

تیم Justice Incarnate اولین بار در صفحات مینی‌سریال حماسی The Multiversity. Consisting از گرنت موریسون در سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ ظاهر شد. این تیم متشکل از بزرگترین قهرمانان جهان‌های چندگانه بود که از جمله آن‌ها می‌توان کالوین الیس، سوپرپرزیدنت زمین-۲۳، کاپیتان کاروت و مری مارول اشاره کرد. دفتر مرکزی تیم Justice Incarnate در تالار قهرمانان در مرکز جهان‌های چندگانه قرار دارد. اخیرا جهان‌های چندگانه تقریبا توسط پرپتوا و بتمنی که می‌خندد نابود شده بود ولی در عوض توسط هندز که موجوداتی فرابعدی هستند که از ابتدای خلقت وجود داشتند، دوباره ساخته شد. تفاوت‌های زیادی در جهان چندگانه جدید وجود دارد که کم کم خود را بروز می‌دهند. این تفاوت‌ها باید مورد بررسی قرار گیرند.

داستان متمرکز بر فلش در Infinite Frontier #0 «مرز بی‌نهایت صفر» توسط جاشوا ویلیامسون (Joshua Williamson) نوشته و تصویرگری آن توسط هاوارد پورتر (Howard Porter) انجام شد. وقتی خوانندگان با فلش در این شماره روبه‌رو می‌شوند، وی در مطالعات خود درباره جهان‌های چندگانه به کالوین الیس کمک می‌کند. الیس پس از بحث پیرامون چندین تناقض فکری درباره جهان‌های چندگانه از فلش می‌پرسد که آیا او به پیشنهاد ان‌ها فکر کرده است؟ فلش پس از بازگشت به زمین صحبتی جدی با شاگرد خود والی وست که خود زمانی فلش بود می‌کند. والی قبول می‌کند که برای بار دیگر جایگاه فلش را بر عهده بگیرد ولی قبل از آن این دو شاگرد و آموزگار برای بار آخر با هم مسابقه می‌دهند.

با نگاهی به تصویر اصلی خبر، ملحق شدن فلش به تیم Justice Incarnate کاملا منطقی به نظر می‌رسد. وجود کاراکتر فلش برای جهان چندگانه DC محوری است. طبق واقعیتی که والی خاطرنشان می‌کند: اولین فلش‌ها با کاراکتر‌های بری و جی گریک به دلیل توانایی لرزش میان ابعاد از اولین کسانی بودند که توانستند جهان‌های چندگانه را بپیمایند. هر نسخه از این کاراکتر در وقایع جهان‌های چندگانه که هر از گاهی دنیای DC را به خطر می‌انداخت نقشی اصلی داشته است. شایان ذکر است که فلش اولین نماینده زمین صفر در تیم Justice Incarnate خواهد بود و عضویت وی واقعا تاریخی است.

پیش‌نمایش شماره بعدی فلش در مورد اتفاقات پیش رو مبهم بوده است ولی درخواست‌ها هیچ اشاره‌ای به بری ندارند و روی کاراکتر والی متمرکز می‌باشند؛ در نتیجه شاید بتوان گفت که بری به تالار قهرمانان و تیم Justice Incarnate می‌پیوندد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.