خداحافظی با تایتان جهان انیمه: Attack on Titan

10 March 2021 - 14:08
خداحافظی با تایتان جهان انیمه: Attack on Titan

پایان انیمه‌ی محبوب و خارق‌العاده‌ی Attack on Titan نزدیک‌تر از همیشه بوده و شبکه‌ی Crunchyroll تریلر جدیدی برای افزایش هیجان طرفداران منتشر کرده است. اکشن منفجره و استخوان‌شکن این پایان آخرالزمانی به خوبی به تصویر کشیده شده و برای صفحه‌های کوچک شما آماده خواهد بود. اگر بنا به دلایلی نامعلوم شما این سریال را تماشا نکردید، هنوز تا قبل از ۲۸ مارچ (ماه انتشار اپیزودهای پایانی) وقت دارید. تنها ۳ اپیزود باقی مانده و Attack on Titan در حال زمینه‌سازی برای جنگ حماسی و نهایی خود است. همانطور که در تریلر می‌توان دید، بهتر است خود را برای پایان حماسی و تایتانی بزرگ‌ترین انیمه‌ی نسل جدید آماده کنید.

داستان Attack on Titan ادامه دارد؟

عجیب‌ترین نکته‌ی این اعلامیه، ادامه یافتن داستان این Manga است. پس انتظار معرفی فیلمی بلند و یا یک “قسمت ۲” را داشته باشید (برای پایان دادن به داستان کلی). عنوان فصل آخر Final Season خواهد بود (عنوانی به شدت ساده). داستان این فصل ۴ سال پس از اتفاقات فصل پیشین رخ می‌دهد. معرفی شدن این فصل به عنوان فصل آخر، بمب عظیمی بود که طرز فکر همه‌ی طرفداران را عوض کرد (مخصوصاً آنهایی که فکر می‌کردند جهان این سریال را کامل می‌شناسند). در طول ۱۳ اپیزود گذشته، Attack on Titan خط میان خیر و شر و دوست و دشمت را کم‌رنگ کرد.

ما از دید دشمنان این جنگ چند صد ساله را مشاهده کردیم و مجبور شدیم از خودمان بپرسیم: “هیولاهای واقعی چه کسانی هستند؟” سریال اکشن هیجانی و شخصیت‌پردازی قوی دارد اما به مسائلی چون: وطن‌پرستی، تبلیغات جنگی و تسلیم شدن ساده‌ی مردم در مقابل فاشیسم نیز می‌پردازد.

Attack on Titan is Gruesome and Brutal

استایل خشن و هیجان‌انگیز سریال Attack on Titan، آن را به یکی از پرطرفدار‌ترین انیمه‌های تاریخ تبدیل کرده است.

مسیری ۷ ساله به پایان می‌رسد!

پس از آغاز Attack on Titan در سال ۲۰۱۳، خیلی سریع به یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین انیمه‌های جهان تبدیل شد. شهرت این سری از مرزهای ژاپن گذشت و به کل جهان رسید. در کشورهای اروپایی فهمیدن موفقیت این سریال بسیار ساده است. داستانی ساده در مورد بقا (مشابه The Walking Dead) که بازمانده‌های بشر را در حالیکه پشت دیواری عظیم پنهان شده‌اند، دنبال می‌کند. این دیوارها به چه منظور ساخته شدند؟ برای دفاع از آنها در برابر هیولاها/Titanهای عظیم‌الجثه‌ی آدم‌خوار. خشونت بی‌انتها و صحنه‌های اکشن بی‌شمار، این انیمه را به یکی از تاریک‌ترین نمونه‌های موجود تبدیل کرده است (با Soundtrack/موسیقی متنی پر از آهنگ‌های هیجانی). آخرین اپیزود Attack on Titan Final Season شنبه، ۲۸ مارچ، منتشر خواهد شد.

 

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.