تاریخ اکران فیلم Wrath of Man ساخته ی گای ریچی اعلام شد

12 March 2021 - 00:01

تاریخ اکران فیلم “خشم مرد” ساخته‌ی گای ریچی با بازی جیسون استاتهام، ۲۳ آوریل اعلام شد.

جدیدترین فیلم هیجان‌انگیز گای ریچی (Guy Ritchie) به‌نام Wrath of Man در تاریخ ۲۳ آوریل اکران خواهد شد. در این فیلم که در ژانرِ دزدی ساخته شده است، بازیگرانی هم‌چون جیسون استاتهام (Jason Statham)، جاش هارتنت (Josh Hartnett)، اسکات ایستوود (Scott Eastwood)، هولت مک‌کالانی (Holt McCallany)، جفری دانوان (Jeffrey Donovan)، لاز آلونسو (Laz Alonso)، رائول کاستیلو (Raul Castillo)، نیاما آلگار (Niamh Algar) و پست ملون (Post Malone)، ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم که براساس یک فیلم فرانسوی به‌نام Le Convoyeur، محصول سال ۲۰۰۴، ساخته شده است، ماجرای یک مامور امنیتی است که از قبولِ شغل در یک کمپانی کامیون زرهی، مقاصدی خاص دارد. این مامور مخفی که H نام دارد و نقشش را جیسون استاتهام ایفا می‌کند، در شغل جدیدیش، مامور می‌شود تا هر هفته، صدها میلیون دلار را به‌اطرافِ لس‌آنجلس منتقل کند.

کمپانی‌های Miramax و MGM، وظیفه‌ی تولید Wrath of Man را برعهده داشتند و پخش فیلم نیز توسط کمپانی United Artists انجام خواهد شد. این فیلم تنها یک هفته پس از اکران فیلم Mortal Kombat (که در HBO Max نیز در دسترس خواهد بود) و هم‌چنین تنها دو هفته پیش از اکران فیلم Black Widow، محصول مارول و دیزنی، اکران خواهد شد؛ این بدین معنی است که این فیلم وظیفه‌ای خطیر و دشوار را برای جذب مخاطب برعهده خواهد داشت.

تهیه‌کنندگان این فیلم، بیل بلوک (Bill Block) و اندرو گلوو (Andrew Goluv)، مدیران کمپانی Miramax، و هم‌چنین ایوان اتکینسون (Ivan Atkinson) هستند و فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز توسط اتکینسون، ریچی و مارن دیویس (Marn Davies) نوشته شده است. این فیلم، جدیدترین فیلم ریچی پس از فیلم The Gentlemen است و هم‌چنین ریچی از همین الان تولید فیلم بعدی خود به‌نام Five Eyes را، مجددا، با همکاری استاتهام و هارتنت آغاز کرده است.

ریچی در سال ۲۰۱۹ با فیلم Aladdin و استاتهام نیز با فیلم‌های Hobbs & Shaw (که اسپین‌آف مجموعه‌فیلم‌های Fast and Furious بود) و The Meg، به موفقیت‌های تجاری فراوانی رسیده‌اند و طرفداران مشتاقند تا دوباره این دو را کنار هم و پس از فیلم‌های پرطرفدار و خاطره‌انگیز Lock, Stock and Two Smoking Barrels و Snatch، تماشا کنند. فیلم‌های ژانر دزدی، همیشه در کانون توجه و پرطرفدار بوده‌اند و این‌بار و مخصوصا با داشتن استاتهام و ریچی در کنار هم، انتظار می‌رود که این فیلم به موفقیت تجاری قابل‌توجهی دست پیدا کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.