اکران فیلم Wrath of Man تاخیر خورد + انتشار اولین پوستر

27 March 2021 - 00:44

فیلم Wrath of Man با تاخیر دو هفته‌ای اوایل ماه مه اکران می‌شود.

طبق پوستر جدیدی که منتشر شده است فیلم Wrath of Man به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) با تاخیر دو هفته‌ای مواجه شده است. این تاخیر تنها دو هفته پس از اعلام تاریخ اکران فیلم انجام شده است. این امر بدین معناست که عوامل فیلم در لحظات پایانی تصمیم گرفته‌اند اکران فیلم را به تاخیر بیاندازند.

فیلم Wrath of Man در ابتدا قرار بود ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت)، یک هفته پس از Mortal Kombat و دو هفته قبل از Black Widow اکران شود. این تاریخ‌ها برای تکمیل فیلم زمان کمی محسوب می‌شدند، به خصوص اینکه باکس آفیس به دلیل دستورالعمل‌های فعلی فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان بسیار متزلزل است. بنابرین فیلم Wrath of Man در تاریخ ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) اکران خواهد شد.

دیزنی نیز تصمیم گرفته است یکبار دیگر انتشار فیلم Black Widow را به تاخیر بیاندازد و قرار است این فیلم در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) به طور همزمان در سینماها و دیزنی پلاس اکران شود. بنابرین سازندگان فیلم Wrath of Man می‌توانند درباره راهبردهای خود تجدید نظر کنند.

در فیلم Wrath of Man جیسون استاتهام (Jason Statham) در نقش مردی به نام H بازی می‌کند. او مرد مرموزی است که در نمایشگاه کامیون‌های زرهی کار می‌کند و مسئول حمل و نقل میلیون‌ها دلار در هر هفته است. H این کار را برای انگیزه‌های شخصی خود انجام می‌دهد. با این کار مطمئناً داستان فیلم بسیار جالب توجه خواهد شد. این فیلم از یک فیلم اکشن فرانسوی به نام Le Convoyeur الهام گرفته است و می‌تواند به موفقیت دیگری برای ریچی تبدیل شود. اگر تأخیر Wrath of Man باعث نارضایتی طرفداران ریچی شود، باید گفت حداقل اواخر ماه آوریل فیلم قدیمی ریچی با نام Snatch با کیفیت ۴K منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید پوستر منتشر شده برای Wrath of Man را در قسمت زیر مشاهده کنید. اولین تریلر از این فیلم روز دوشنبه منتشر خواهد شد. پس با ما با آخرین اخبار از فیلم Wrath of Man در روزهای آتی همراه باشید.

 

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.