علت حضور نداشتن بندیکت کامبربچ در سریال WandaVision مشخص شد

12 March 2021 - 13:39
سریال WandaVision

بندیکت کامبربچ بازیگر نقش دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول، به تازگی علت حضور نداشتن خود در سریال «وانداویژن» را توضیح داده است.

بینندگان سریال WandaVision انتظار داشته‌اند که جادوگر عالی‌رتبه آینده دنیای سینمایی مارول (دکتر استرنج) در شهر وست‌ویو (Westview) که اتفاقات این سریال در آن جریان داشته حاضر شود و مردم داخل این شهر را از جادویی با نام هکس که واندا ماکسیموف عامل آن بوده نجات دهد.

با این حال و علی‌رغم تئوری‌های متعدد مطرح شده برای این سریال، این کاراکتر در فصل اول آن حضور نداشته است. به جای آن، تنها در قسمت پایانی این سریال و زمان رویارویی کاراکتر آگاتا هارکنس با واندا ماکسیموف، تنها اشاره‌ غیرمستقیمی به نام او شده است.

زمانی که خبر ساخت سریال WandaVision در مراسم کامیک-کان سن دیگو در سال ۲۰۱۹ اعلام شد، مارول تائید کرد که وقایع رخ داده در این سریال به صورت مستقیم به داستان فیلم آینده دنیای سینمایی آن‌ها با عنوان Doctor Strange in the Multiverse of Madness متصل خواهد شد. این فیلم که قرار است توسط سم ریمی (Sam Raimi) کارگردانی شود، پروژه بعدی از دنیای سینمایی مارول می‌باشد که کاراکتر اسکارلت ویچ در آن ظاهر خواهد شد و به این مورد، در صحنه‌ پس از تیتراژ قسمت پایانی سریال WandaVision نیز اشاره شده است.

با این حال و با توجه به این‌که این دو پروژه قرار است ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند، بسیار عالی می‌شد اگر استودیو‌های مارول نیز به شکلی کاراکتر دکتر استرنج را در این سریال جای می‌داد، حتی اگر قرار بود او حضور افتخاری کوتاهی را در این سریال داشته باشد چرا که با انجام این کار، ارتباط بین این سریال با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به شکل قوی‌تری شکل می‌گرفت. با این وجود، اکنون به نظر می‌رسد که حتی اگر قرار بوده کاراکتر دکتر استرنج نیز در این سریال ظاهر شود، بازیگر آن یعنی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) قادر به انجام این کار نبوده است.

در طی مصاحبه جدید بندیکت کامبربچ با کانال یوتیوبی Jake’s Takes، از او پرسیده شده که آیا از میزان علاقه طرفداران به حضور کاراکترش در سریال WandaVision و سر و صداهای ایجاد شده در این باره آگاه بوده است یا خیر؟ او نیز درست است که به صورت مستقیم به این سؤال پاسخ نداده ولی با این حال علت حضور نداشتن افتخاری کاراکترش را در سریال WandaVision توضیح داده است.

این بازیگر در طی صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرده که اگر حتی استودیوهای مارول نیز می‌خواستند او در این سریال شبکه اینترنتی دیزنی پلاس حضور افتخاری را داشته باشد و در آن ظاهر شود، او نمی‌توانسته این کار را انجام دهد چرا که او در آن موقع مشغول فیلم‌برداری صحنه‌های خود در فیلمی با عنوان The Mauritanian بوده است.

بندیکت کامبربچ در رابطه با این موضوع گفت:

من متأسفم که شما را ناامید کردم. بله، (از علاقه طرفداران برای حضور خود در این سریال) آگاه نبوده‌ام. بسیار جالب و سرگرم‌کننده می‌شد (اگر در این سریال حاضر می‌شدم). (انجام این کار) منجر به ارتباط (بهتر واندا ماکسیموف) با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness می‌شد ولی متأسفانه همان‌طور که خودتان نیز آگاه هستید (نتوانسته‌ام) در این سریال حاضر شوم. (البته همه این‌ها) در آینده اتفاق خواهند افتاد.

ما در وسط کار (مراحل فیلم‌برداری فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness) هستیم و از قبل از کریسمس نیز در حال فیلم‌برداری آن می‌باشیم و (این فیلم) بسیار هیجان‌انگیز است. بله، در دوران خوبی به سر می‌بریم (نسبت به سال گذشته که همه‌گیری ویروس کرونا روند تولید فیلم‌ها و سریال‌ها را متوقف کرده بود)، نه تنها برای صحبت کردن در رابطه با این فیلم، بلکه کمپانی‌ تولید فیلم ما (کمپانی او یکی از سازندگان فیلم The Mauritanian می‌باشد) نیز به طور کلی در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

فیلم ما (The Mauritanian) که من به آن افتخار زیادی می‌کنم، به‌تازگی نامزد دریافت شش جایزه شده است. بله، من در سریال WandaVision (به این علت) حضور نداشتم چون سرم بسیار شلوغ بوده و به همین علت به فیلم The Mauritanian اشاره کرده‌ام چون علاوه بر این، دوست دارم در رابطه با این فیلم نیز صحبت کنم.

سریال WandaVision

پیش از این نیز، از رئیس تیم نویسندگی سریال WandaVision با نام جک شفر (Jac Schaeffer) سؤال مشابه‌ای در این باره پرسیده شده بود ولی او برخلاف بندیکت کامبربچ، علت دقیق حضور نداشتن کاراکتر دکتر استرنج را در این سریال توضیح نداده بود. از لحاظ داستانی نیز بسیار منطقی به نظر می‌رسید اگر او سری به شهر وست‌ویو می‌زد تا ببیند چه اتفاقاتی در آنجا در جریان است چرا که مسئولیت نظارت و خنثی کردن تهدیداتی که از کاراکترهایی با قدرت‌های جادویی مانند واندا ماکسیموف ناشی می‌شود، بر عهده او می‌باشد.

سریال WandaVision توضیح نداده که او در زمان جریان داشتن ناهنجاری به وجود آمده توسط واندا ماکسیموف در این سریال، در حال انجام چه کاری بوده ولی با این حال امکان دارد این کاراکتر در آن زمان درگیر مشکلات خودش بوده چرا که او به تازگی با خنثی شدن بشکن تانوس در فیلم Avengers: Infinity War دوباره به صحنه زندگی بازگشته است. همچنین قابل ذکر می‌باشد که او دیگر قوی‌ترین سلاح خود یعنی سنگ زمان را در اختیار ندارد بنابراین ممکن است مشکلاتی نیز از این حیث برای او به وجود آمده باشد.

حضور نداشتن کاراکتر دکتر استرنج در سریال WandaVision نیز با اصل قصه‌گویی این سریال که تمرکز آن بر روی کاراکتر واندا و غم او بوده همخوانی داشته است. به همین علت بوده که کاراکترهای دیگری مانند مفیستو (Mephisto) و کاراکترهای بزرگی از گروه X-Men علی‌رغم شایعه‌های منتشر شده، در این سریال ظاهر نشده‌اند.

ممکن است که این مورد باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران و مخاطبین این سریال شده باشد ولی با این حال قرار بوده تمرکز اصلی این سریال بر روی کاراکتر واندا باشد و اگر این کاراکترها در این سریال حاضر می‌شدند حواس مخاطبان پرت می‌شد. به هر حال قرار است که هر دوی این کاراکترها یعنی هم دکتر استرنج و هم واندا ماکسیموف را در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در کنار یکدیگر مشاهده کنیم.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.