رگه-ژان پیج در فصل دوم سریال Bridgerton حضور نخواهد داشت

5 April 2021 - 13:22
سریال Bridgerton

رگه-ژان پیج، بازیگر بسیار پرطرفدار سریال «بریجرتون» شبکه اینترنتی نتفلیکس، به فصل دوم این سریال باز نخواهد گشت.

در اعلامیه‌ای که به‌تازگی توسط اکانت رسمی سریال Bridgerton در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، یکی از کاراکترهای حاضر در این سریال با نام Lady Whistledown با انتشار نامه‌ا‌ی بسیار جالب، خبر حضور نداشتن کاراکتر نقش‌آفرینی شده توسط رگه-ژان پیج (Regé-Jean Page) را در فصل دوم این سریال اعلام کرده است. رگه-ژان پیج در فصل اول این سریال در نقش کاراکتری با نام سیمون نقش‌آفرینی کرده است.

با توجه به این اعلامیه، به نظر می‌رسد که کاراکتر دوک هاستینگ (سیمون) همچنان به عنوان یکی از کاراکترهای حاضر در این سریال به زندگی زناشویی خود با کاراکتر دافنه بریجرتون ادامه خواهد داد ولی با این حال او در فصل دوم این سریال دیده نخواهد شد. نقش کاراکتر دافنه بریجرتون را در فصل اول این سریال بازیگری با نام فیبی دنیور (Phoebe Dynevor) ایفا کرده است. این بازیگر قرار است بار دیگر در فصل دوم این سریال نیز در این نقش حاضر شود. داستان فصل دوم سریال Bridgerton، از رمانی با نام The Viscount Who Loved Me اقتباس خواهد شد.

فصل اول این سریال نیز از جلد اول سری کتاب‌های Bridgerton با عنوان The Duke and I اقتباس شده است. رمان The Viscount Who Loved Me جلد دوم این سری می‌باشد. مجموعه رمان‌های Bridgerton توسط نویسند‌ه‌ای با نام جولیا کوین (Julia Quinn) به قلم درآمده است. ویکنت (یکی از لقب‌های نجیب زادگان در اروپا است) نام برده شده در عنوان این رمان، برادر بزرگ‌تر و عیاش کاراکتر دافنه بریجرتون با نام آنتونی بریجرتون می‌باشد.

ظاهراً او در پایان فصل اول این سریال قسم خورده بود تا عشق زندگی‌اش را پیدا کند. نقش این کاراکتر را در فصل اول این سریال، بازیگری با نام جاناتان بیلی (Jonathan Bailey) ایفا کرده است. کاراکتری که او قرار است در فصل دوم این سریال عاشقش شود نیز کاراکتری جدید و لجباز با نقش‌آفرینی سیمون بایلز (Simone Ashley) می‌باشد. به نظر می‌رسد که رابطه بین این دو کاراکتر در فصل دوم این سریال بسیار جالب و دیدنی باشد.

با وجود این‌که این اعلامیه، قطعاً طرفداران کاراکتر‌های سیمون و دافنه را ناراحت خواهد کرد ولی با این حال این خبر، نباید تعجب‌آور باشد چرا که بازیگر نقش سیمون یعنی رگه-ژان پیج تنها برای بازی در یک فصل از این سریال با کمپانی نتفلیکس قرارداد بسته است. علاوه بر این، او پروژه‌های بزرگ و هیجان‌انگیزی را در برنامه‌های کاری آینده خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم فانتزی و پر ستاره کمپانی Paramount با عنوان Dungeons & Dragons و فیلم پرهزینه کمپانی نتفلیکس با نام The Gray Man و با کارگردانی برادران روسو (Russo) که قرار است در سال بعد در این شبکه اینترنتی به نمایش گذاشته شود، اشاره کرد.

پیش از این نیز کمپانی نتفلیکس در ماه ژانویه امسال (دی ماه ۱۳۹۹)، خبر ساخت فصل دوم سریال Bridgerton را تائید کرده بود. همچنین برنامه‌ریزی شده است که روند فیلم‌برداری فصل دوم این سریال از فصل بهار سال جاری به صورت رسمی آغاز شود. با توجه به این موضوع، طرفداران این سریال حداقل باید تا سال بعد برای تماشای فصل دوم آن منتظر بمانند.

البته خبر خوب این است که در حین انتظار برای تماشای فصل دوم این سریال، طرفداران می‌توانند بازیگر بسیار محبوب آن یعنی رگه-ژان پیج را در پروژه‌های دیگری از جمله فیلم‌های Dungeons & Dragons و The Gray Man نیز در آینده مشاهده کنند. خروج رگه-ژان پیج از این پروژه، قطعاً سؤال‌های بسیاری که در رابطه با کاراکتر او در فصل اول این سریال به وجود آمده بود را بی‌جواب خواهد گذاشت.

هنوز کمپانی نتفلیکس تاریخ پخشی را برای فصل دوم سریال Bridgerton اعلام نکرده است. همچنین تاریخ پخش دیگر پروژه‌های رگه-ژان پیج مانند فیلم‌های Dungeons & Dragons و The Gray Man نیز هنوز اعلام نشده است.

متن اعلامیه منتشر شده توسط کاراکتر Lady Whistledown را نیز می‌توان در ادامه خواند:

خواننده عزیز، اکنون که همه نگاه‌ها به سمت مأموریت ارباب آنتونی بریجرتون برای پیدا کردن بانوی ویکنت معطوف شده، ما با رگه-ژان پیج که نقش کاراکتر دوک هاستینگ را (در فصل اول این سریال) بازی کرده بود خداحافظی می‌کنیم. ما دلتنگ حضور (کاراکتر) سیمون (در فصل دوم این سریال) خواهیم شد ولی با این حال، او همیشه جزئی از خانواده بریجتون باقی خواهد ماند.

(کاراکتر) دافنه (در فصل دوم این سریال) همچنان همسر و خواهری فداکار خواهد بود که به برادر خود در یافتن مسیرش در فصل آینده کمک خواهد کرد و آنچه که (فصل دوم این سریال به مخاطبان خود) ارائه خواهد کرد، دسیسه‌ها و داستان‌های عاشقانه بیشتری می‌باشد، (طوری که) خوانندگان تحمل شنیدنشان را داشته باشند.

منبع:‌ کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.