مارک رومنک برای کارگردانی فیلم ترسناک Mother Land انتخاب شد

8 April 2021 - 13:09
Mother Land

کارگردان مطرح آمریکایی با نام مارک رومنک قرار است پس از ۱۱ سال دوباره به عرصه فیلم‌های سینمایی بازگشته و فیلمی ترسناک با نام «سرزمین مادری» را کارگردانی کند.

او به‌تازگی برای بر عهده داشتن وظیفه کارگردانی فیلم ترسناک و دلهره‌آور کمپانی Lionsgate با عنوان Mother Land انتخاب شده است. همان‌طور که گفته شد این پروژه، اولین فیلم سینمایی می‌باشد که مارک رومنک (Mark Romanek) قرار است پس از ۱۱ سال وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد.

کوین کاولین (Kevin Coughlin) و رایان گرسبی (Ryan Grassby) با همکاری یکدیگر وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. داستان این فیلم نیز بر روی خانواده‌ای که سال‌ها توسط روحی خبیث مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند تمرکز خواهد داشت. زمانی که یکی از فرزندان این خانواده واقعی بودن این روح خبیث را زیر سؤال می‌برد، فعالیت‌های این روح به شدت افزایش پیدا کرده و زندگی این خانواده را به خطر می‌اندازد.

این فیلم را دو کمپانی Lionsgate و ۲۱Laps Entertainment تولید خواهند کرد. شاون لوی (Shawn Levy) و دن کوهن (Dan Cohen) وظیفه تولیدکنندگی این پروژه را برای کمپانی ۲۱Laps Entertainment بر عهده خواهند داشت. آن‌ها پیش از این در کارنامه خود، وظیفه تولیدکنندگی سریال بسیار مشهور و پرطرفدار شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام Stranger Things را بر عهده داشته‌اند.

کمپانی ۲۱Laps Entertainment پیش از این نیز فیلم‌های بسیار مطرحی از جمله فیلم علمی-تخیلی و درام Arrival با نقش‌آفرینی ایمی آدامز (Amy Adams) و فیلم رمانتیک و درام The Spectacular Now با نقش‌آفرینی بری لارسون (Brie Larson) را تولید کرده‌ است.

از پروژه‌های آینده این کمپانی نیز می‌توان به فیلم علمی-تخیلی و اکشن Free Guy با نقش‌آفرینی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و همچنین فیلم اسلشر (یک زیرگونه از فیلم ترسناک یا دلهره‌آور است که در آن، قاتلی که معمولاً دچار مشکلات روانی است یک یا چند قربانی را به قتل می‌رساند) کمپانی نتفلیکس با نام There’s Someone Inside Your House اشاره کرد.

فیلم Free Guy قرار است در تاریخ ۱۳ اوت سال جاری (۸ شهریور ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود و فیلم There’s Someone Inside Your House نیز برای پخش در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۱ در شبکه اینترنتی نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است.

آخرین فیلم کارگردانی شده توسط مارک رومنک، فیلم تحسین شده، دل‌خراش و زیبایی با نام Never Let Me Go در سال ۲۰۱۰ می‌باشد. از بازیگران مطرحی که در این فیلم علمی-تخیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به کری مولیگان (Carey Mulligan)، اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و کیرا نایتلی (Keira Knightley) اشاره کرد.

این کارگردان فیلم دیگری با عنوان One Hour Photo را نیز در کارنامه خود دارد که او این فیلم مهیج را در سال ۲۰۰۲ و با نقش‌آفرینی رابین ویلیامز (Robin Williams) در نقش تکنسین عکاسی عجیب و غریبی که شیفته خانواده‌ای محلی می‌شود کارگردانی کرده است. فیلم One Hour Photo فیلمی بسیار به یاد ماندنی و تاریک با نقش‌آفرینی رابین ویلیامز می‌باشد.

علاوه بر این فیلم‌های نام برده شده، مارک رومنک در زمینه کارگردانی موزیک ویدیوها نیز بسیار مشهور می‌باشد چرا که او تا به حال با خواننده‌های مختلفی از ناین اینچ نیلز (Nine Inch Nails) گرفته تا تیلور سوئیفت (Taylor Swift) کار کرده است.

آخرین کار او در بخش سریال‌های تلویزیونی نیز، سریال علمی-تخیلی با عنوان Tales from the Loop می‌باشد که او علاوه بر کارگردانی این سریال، وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز برای کمپانی آمازون بر عهده داشته است. همچنین او در طی دهه گذشته نیز با کارگردان چندین پروژه از جمله فیلم ترسناک The Wolfman با نقش‌آفرینی بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro) و با کارگردانی جو جانستون (Joe Johnston) و فیلم کنسل شده‌ای از کمپانی برادران وارنر که قرار بوده پیش‌درآمدی برای فیلم The Shining باشد همکاری کرده است.

با توجه به قرار گرفتن سکان هدایت فیلم Mother Land در دستان کارگردان بااستعدادی مانند مارک رومنک، به نظر می‌رسد که این پروژه تبدیل به فیلمی بسیار جالب شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.