هیو جکمن و لورا درن برای بازی در فیلم The Son انتخاب شدند

15 April 2021 - 12:44
The Son

هیو جکمن و لورا درن برای نقش‌آفرینی در نقش‌های اصلی پروژه بعدی کارگردان فیلم «پدر» انتخاب شده‌اند.

این کارگردان که فلوریان زلر (Florian Zeller) نام دارد، در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم درام و تحسین شده The Father با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) و الیویا کلمن (Olivia Colman) را بر عهده داشته است. او علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه آن را نیز با همکاری کریستوفر همپتون (Christopher Hampton) به قلم درآورده است. فیلم‌نامه نوشته شده برای این فیلم، به عنوان یکی از نامزد‌‌های دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در مراسم اسکار امسال حضور خواهد داشت.

پروژه بعدی این کارگردان فیلمی با نام The Son می‌باشد که فلوریان زلر این فیلم را براساس تئاتری به همین نام تولید خواهد کرد. داستان این فیلم بر روی کاراکتری با نام نیکولاس که پس از جدا شدن پدر و مادرش از یکدیگر دوران سختی را سپری می‌کند تمرکز خواهد داشت. فلوریان زلر علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه آن را نیز قرار است بار دیگر با همکاری کریستوفر همپتون به قلم درآورد.

پس از نوشتن رمان‌ها و نمایشنامه تئاترهای مختلف به مدت سال‌ها، فلوریان زلر برای اولین بار با کارگردانی فیلم The Father وارد عرصه سینما شد. او داستان این فیلم را از تئاتری فرانسوی خود با همین نام که در سال ۲۰۱۴ اجرا شده، اقتباس کرده است. این فیلم تحسین شده، نامزد دریافت شش جایزه در مراسم اسکار امسال شده است.

کاملاً مشخص است که فلوریان زلر به صورت کامل به عرصه فیلم‌های سینمایی وارد شده و انتظارها برای کارهای او نیز به شدت بالا می‌باشد. کریستوفر همپتون پیش از این نیز، برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم رمانتیک و درام Dangerous Liaisons در سال ۱۹۸۸ برنده جایزه اسکار شده است.

پس از همکاری با بازیگران بزرگ و مطرحی مانند آنتونی هاپکینز و الیویا کلمن در ساخت فیلم The Father، فلوریان زلر اکنون بار دیگر بازیگران بزرگی را برای بازی در پروژه جدیدش انتخاب کرده است. او این بار، هیو جکمن (Hugh Jackman) و لورا درن (Laura Dern) را برای نقش‌آفرینی در دومین فیلمش انتخاب کرده است.

لورا درن برای هنرنمایی‌اش در فیلم تحسین شده کمپانی نتفلیکس با عنوان Marriage Story در سال ۲۰۱۹ برنده جایزه اسکار شده است. از کارهای آینده این بازیگر نیز می‌توان به نقش‌آفرینی‌ او در ششمین قسمت از فرنچایز Jurassic Park با نام Jurassic World: Dominion اشاره کرد. کار فیلم‌برداری این فیلم در اواخر سال گذشته به اتمام رسیده و تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش آن در سینماها نیز ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۱) می‌باشد.

هیو جکمن نیز پس از نقش‌آفرینی در فیلم کمیک بوکی Logan در سال ۲۰۱۷، از آن موقع تا به حال مشغول بازی در پروژه‌های مختلفی بوده و به فیلم‌های حاضر در کارنامه بازیگری‌اش تنوع بسیاری داده است. او برای هنرنمایی‌اش در فیلم Bad Education کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۱۹ نامزد دریافت جایزه امی شده است.

از فیلم‌های آینده این بازیگر نیز می‌توان به فیلم علمی-تخیلی و درام کمپانی برادران وارنر با عنوان Reminiscence اشاره کرد. فیلم‌نامه این فیلم مهیج را خالق سریال بسیار پرطرفدار Westworld یعنی لیزا جوی (Lisa Joy) به قلم درآورده و وظیفه کارگردانی آن را نیز خودش بر عهده داشته است. هیو جکمن قرار است در تئاتری با نام The Music Man نیز که برای اجرا در فصل پاییز امسال برنامه‌ریزی شده، هنرنمایی کند. او پیش از این نیز با بازی در فیلم موزیکال و بسیار موفق کمپانی ۲۰th Century Fox با عنوان The Greatest Showman در سال ۲۰۱۷ طرفداران بسیاری را برای خود جمع کرده است.

هنوز تاریخی برای پخش فیلم The Son انتخاب نشده ولی فیلم قبلی فلوریان زلر با عنوان The Father را می‌توان در حال حاضر در سینماها یا به صورت اینترنتی تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.