ونسا کربی در فیلم The Son همبازی هیو جکمن و لورا درن می شود

30 June 2021 - 03:43

ونسا کربی قرارداد بازی در فیلم The Son را امضا کرده است و در جدیدترین ساخته کارگردان فیلم موفق پدر، همبازی هیو جکمن و لورا درن خواهد شد.

ونسا کربی (Vanessa Kirby) که همین امسال برای بازی در فیلم تکه‌های یک زن (Pieces of a Woman) نامزد جایزه اسکار شده بود، جدیدترین بازیگر فیلم جدید پسر (The Son) است و در این فیلم همبازی هیو جکمن (Hugh Jackman) و لورا درن (Laura Dern) خواهد شد.

زلر درباره انتخاب کربی برای این فیلم گفت:

از دید من، ونسا کربی یک بازیگر فوق العاده است که توانایی زیادی دارد و از این که در این ماجراجویی سینمایی با وی همراه خواهم شد، بسیار خوشحالم.

فیلم پسر؛ جدیدترین ساخته فلوریان زلر (Florian Zeller)؛ کارگردان و نمایش‌نامه‌نویس فرانسوی است. زلر که امسال برای نوشتن فیلم بسیار موفق پدر (The Father) توانسته بود برنده جایزه اسکار شود، فیلم‌نامه این اثر را نیز نوشته است.

پسر دومین ساخته زلر پس از فیلم پدر می‌باشد و وی فیلم‌نامه این فیلم را با کمک کریستوفر همپتون (Christopher Hampton) و براساس نمایش‌نامه‌ای که خود در سال ۲۰۱۸ به رشته تحریر درآورده بود، نوشته است. فیلم‌نامه فیلم پدر نیز نوشته این دو نفر بود.

این فیلم داستان مردی به نام پیتر (با بازی جکمن) را روایت می‌کند که صاحب نخستین فرزند خود با همسر جدید خود (با بازی کربی) شده است اما زندگی این دو وقتی که همسر سابق پیتر مجددا وارد زندگی وی می‌شود، دچار تغییر می‌شود.

همسر سابق پیتر (با بازی درن) از وی می‌خواهد تا با فرزند جوانشان؛ نیکلاس، که پس از طلاق والدین خود دچار انزوا و خشم درونی شده است، ارتباط برقرار کند. پیتر سعی می‌کند تا پدر بهتری برای نیکلاس باشد اما هیچ چیز آنطور که وی می‌خواهد پیش نمی‌رود و زندگی آنها در مسیر خطرناکی قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که هنوز جرئیات دیگری چون بازیگر نقش نیکلاس و یا زمان آغاز فیلم‌برداری و زمان انتشار این فیلم اعلام نشده است.

منبع: variety

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.