احتمال ساخت فصل دوم سریال لوکی وجود دارد

20 April 2021 - 21:12

بنابر گفته یکی از مدیران اجرایی مارول، این کمپانی مشکلی با ساخت بیش از یک فصل از سریال لوکی را ندارد و امکان چند فصلی شدن این سریال، کاملا وجود دارد.

سریال لوکی (Loki) یکی از سریال‌های مورد انتظار شبکه استریم دیزنی پلاس است که هنوز منتشر نشده است اما در صورتیکه این سریال مورد استقلال قرار گیرد، کمپانی مارول فصل‌های بعدی آن را نیز خواهد ساخت.

نیت مور (Nate Moore) یکی از مدیران اجرایی کمپانی مارول اعلام کرد که این کمپانی سریال لوکی را با این ایده در ذهن ساخته که در صورت نیاز، بیش از یک فصل از آن ساخته شود.

وی در اینباره گفت:

اگر بخواهم به یک سریال اشاره کنم که امکان ساخت فصل‌های بیشتر را داشته باشد، آن سریال لوکی خواهد بود که داستان آن می‌تواند در پیش از یک فصل روایت شود.

مور در حالی درباره سریال لوکی این را می‌گوید که اخیرا اعلام شده که این کمپانی قصد دارد سریال فالکون و سرباز زمستان (The Falcon and the Winter Soldier) را به جای نامزدی در بخش سریال‌های کوتاه جوایز امی (سریال‌های ۱ فصلی)، در بخش سریال‌های درام (سریال‌هایی با بیش از ۱ فصل) نامزد کند. این موضوع نشان می‌دهد که کمپانی مارول از میزان موفقیت این سریال کاملا خشنود است و قصد ساخت فصل‌های بعدی را نیز دارد.

از این رو به نظر می‌رسد این کمپانی، سریال لوکی را نیز با این پیش زمینه که احتمالا شامل بیش از یک فصل خواهد بود، ساخته است و در صورت استقبال از آن، فصل و یا حتی فصل‌های بعدی را نیز خواهد ساخت.

به علاوه حدود یک ماه قبل بود که کمپانی مارول به شورانر سریال لوکی اعلام کرد که باید آماده ساخت فصل دوم این سریال نیز باشد. اخیرا کوین فایگی (Kevin Feige)، رئیس مارول نیز گفته بود که گرچه بعضی از سریال‌های این کمپانی تنها برای یک فصل ساخته می‌شوند اما امکان ساخت بیش از یک فصل بعضی از سریال‌های این کمپانی نیز وجود دارد که با توجه به گفته‌های مور، به نظر می‌رسد سریال لوکی نیز یکی از همان سریال‌ها می‌باشد.

سریال لوکی که با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در این نقش ساخته می‌شود، به سفر در زمان و دنیاهای موازی می‌پردازد و به همین دلیل، دست سازندگان این سریال برای ساخت فصل‌های دیگر، کاملا باز است.

لازم به ذکر است که سریال لوکی در ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) از طریق شبکه استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد و در همان روز و از طریق اینترنت، در دسترس سایر علاقه‌مندان نیز قرار خواهد گرفت.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.