انتشار اولین تصاویر از قسمت سوم مجموعه ترسناک احضار

22 April 2021 - 15:39

علاوه بر انتشار ۶ تصویر جدید از سومین قسمت مجموعه احضار، مشخص شده است که تریلر این فیلم نیز تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.

مجموعه احضار (The Conjuring) یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ترسناک در یک دهه اخیر بوده‌اند و به همین دلیل قسمت سوم این فیلم که احضار: شیطان مرا وادار کرد (The Devil Made Me Do It) نام دارد، تبدیل به فیلمی مورد انتظار شده است.

اکنون کمپانی برادران وارنر، اولین تصاویر را از نسخه سوم این مجموعه منتشر کرده است. در این نسخه نیز به مانند دو نسخه اول، ورا فارمیگا (Vera Farmiga) و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) به هنرنمایی پرداخته‌اند.

البته اینبار دیگر خبری از جیمز وان (James Wan) به عنوان کارگردان نیست و مایکل چاوز (Michael Chaves) این وظیفه را بر عهده گرفته است. وان البته به عنوان تهیه‌کننده، عضوی از قسمت سوم فیلم احضار است.

علاوه بر این عکس‌ها، کمپانی برادران وارنر با ارسال بسته‌ای تبلیغاتی به خبرنگاران، اعلام کرده که تریلر این فیلم نیز امروز منتشر خواهد شد. طبق متن درون این بسته، تریلر این فیلم ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر امروز به وقت تهران، منتشر خواهد شد.

قسمت سوم این مجموعه، در دهه ۸۰ میلادی روایت می‌شود و درباره آرن جانسون (Arne Johnson) است. جانسون اولین فرد در تاریخ آمریکا بود که در دفاعیه خود گفت که شیطان وی را مجبور به انجام قتل کرده است.

لازم به ذکر است که این فیلم در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) در سینما اکران خواهد شد. همچنین این فیلم در این تاریخ از طریق شبکه اچ‌بی‌او مکس نیز پخش خواهد شد تا هواداران بتوانند در همان روز این فیلم را دانلود و تماشا کنند.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.