انتشار تیزر فیلم علمی-تخیلی جنگ فردا با بازی کریس پرت

28 April 2021 - 20:42

کریس پرت در فیلم جدید خود با نام جنگ فردا، در زمان سفر خواهد کرد تا نجات دهنده نسل بشریت در جنگ علیه موجودات فضایی باشد.

کمپانی آمازون، اولین تیزر از فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار جنگ فردا (The Tomorrow War) با بازی کریس پرت (Chris Pratt) را منتشر کرد. این فیلم توسط کریس مک‌کی (Chris McKay) کارگردانی شده است. این اولین ساخته سینمایی مک‌کی است که پیش از این، انیمیشن فیلم لگو بتمن (The Lego Batman Movie) را کارگردانی کرده بود.

جنگ فردا، داستان سفر گروهی از مردم از سال ۲۰۲۱ به سال ۲۰۵۱ را نشان می‌دهد. دلیل این اتفاق این است که گروهی از سال ۲۰۵۱ به زمان حال آمده و می‌گویند که بشر در حال باختن جنگی عظیم در مقابل موجودات فضایی است و بشریت برای بقا، نیاز به داوطلب برای جنگیدن دارد.

در بین کسانی که داوطلب سفر به آینده و جنگ با موجودات فضایی می‌شوند، یک معلم مدرسه (پرت) وجود دارد که برای نجات آینده دختر کوچکش، به این سفر می‌رود. در این سفر، افرادی چون پدر این معلم و یک دانشمند نیز، وی را همراهی می‌کنند.

به غیر از پرت، جی.کی. سیمونز (J. K. Simmons) در نقش پدر پرت در این فیلم بازی کرده است. همچنین ایوان استراهاوسکی (Yvonne Strahovski‎) نیز در نقش دانشمند، به ایفای نقش پرداخته است.

لازم به ذکر است که کمپانی آمازون حدود ۲ ماه قبل و با پرداخت ۲۰۰ میلیون دلار، حق انتشار این فیلم را از کمپانی پارامونت خرید.

این فیلم در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) و از طریق شبکه استریم آمازون پرایم منتشر می‌شود و در همان روز نیز برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: آمازون پرایم

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.