آغاز تمرینات آماده سازی امبر هرد برای بازی در آکوامن ۲

29 April 2021 - 14:22

امبر هرد اخیرا با انتشار عکسی، خبر از آغاز تمرینات خود برای بازی در قسمت دوم فیلم آکوامن داده است.

در حالی که چند روز قبل پاتریک ویلسون (Patrick Wilson‎) خبر از آغاز تمرینات بدنسازی خود برای بازی در قسمت دوم فیلم آکوامن (Aquaman‎) داده بود، امبر هرد (Amber Heard) نیز با انتشار عکسی، اعلام کرده که تمرینات خود را برای بازی در این فیلم، آغاز کرده است.

فیلم‌برداری قسمت دوم این فیلم، قرار است از حدود ۲ ماه دیگر آغاز شود. این فیلم همچنین قرار است در ماه دسامبر (آذر) سال آینده میلادی، اکران جهانی خود را آغاز کند.

هنوز از داستان قسمت دوم فیلم خبری منتشر نشده است اما با توجه به نحوه پایان قسمت نخست، احتمال می‌دهیم که شخصیت بلک مانتا (Black Manta) با بازی یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II‎)، شخصیت منفی قسمت دوم باشد.

در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر، شخصیت مرا با بازی هرد، به دلایل نامشخص، لهجه بریتانیایی پیدا کرده بود و اکنون باید دید که در قسمت دوم آکوامن، هرد با همان لهجه آمریکایی صحبت خواهد کرد یا با لهجه بریتانیایی.

علاوه بر هرد و ویلسون، جیسون موموآ (Jason Momoa) نیز به مانند قسمت نخست، در این قسمت نیز حضور خواهد داشت و در نقش آکوامن بازی خواهد کرد. همچنین نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و تمورا موریسون (Temuera Morrison) نیز دوباره به ایفای نقش در این فیلم خواهند پرداخت. پیلو اسبک (Pilou Asbæk)، در حال حاضر تنها بازیگر جدید این فیلم است.

لازم به ذکر است که نسخه نخست این فیلم با فروش ۱٫۱۴۸ میلیارد دلاری، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ دنیای دی‌سی می‌باشد و به همین دلیل، انتظارات از قسمت دوم آن بالا است.

می‌توانید عکس امبر هرد در حال تمرین برای بازی در فیلم آکوامن ۲ را از صفحه اینستاگرام وی مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.