فیلم F9 داستان پیدایش کاراکتر دومینیک تورتو خواهد بود

2 May 2021 - 13:02
Fast & Furious 9

در مصاحبه جدید انجام شده با ستاره فیلم «سریع و خشن ۹»، وین دیزل اشاره کرده که این فیلم به داستان پیدایش کاراکتر دومینیک تورتو خواهد پرداخت.

همچنین او در مصاحبه جدید خود با وب‌سایت Entertainment Weekly گفته است که فیلم Fast & Furious 9 پیش‌درآمدی برای این فرنچایز نخواهد بود ولی با این حال، بینندگان در این فیلم لحظاتی را تماشا خواهند کرد که قبل از داستان اولین فیلم این فرنچایز یعنی فیلم The Fast and the Furious اتفاق می‌افتد. علاوه بر این، وین دیزل (Vin Diesel) اشاره کرده که قسمت جدید این فرنچایز، برای آن دسته از طرفدارانی که فیلم‌های این سری را از همان ابتدا در سال ۲۰۰۱ تماشا کرده‌اند، فیلمی بسیار ویژه خواهد بود.

او در مصاحبه جدید خود با وب‌سایت Entertainment Weekly گفته است:

تمام (مردم) دنیا برای تماشای این فیلم بسیار هیجان‌زده هستند ولی برای کسانی که (از همان اولین قسمت این فرنچایز) همراه ما بوده‌اند، (فیلم Fast & Furious 9) فیلمی بسیار خاص و ویژه خواهد بود چرا که اگر شما بتوانید (داستان و اتفاقات) اولین قسمت این فرنچایز را به خاطر بیاورید، اکنون می‌توانید در این فیلم، به (ماجراهای) قبل از آن قسمت بازگردید و با این اطلاعات جدید، داستان فیلم اول این فرنچایز را بهتر درک کنید.

با دیدن اعضای خانواده‌ای که شما فکر می‌کردید هیچ‌وقت آن‌ها را (دوباره) نخواهید دید، این فیلم شما را حیرت‌زده خواهد کرد. ما همیشه می‌خواستیم بدانیم که: کاراکتر دام قبل از این‌که تبدیل به شخصیت حال حاضرش شود، کجا بوده؟ چه کسانی روی (شکل‌گیری شخصیتش) تأثیر گذاشته‌اند؟ (کاراکتر دام) پیشینه داستانی بسیار غنی خواهند داشت و همچنین تماشای (این صحنه‌ها) برای بینندگان بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

طرفداران این فرنچایز به شدت در انتظار تماشای قسمت نهم آن هستند و با توجه به این‌که دو فیلم دیگری نیز از این فرنچایز قرار است در آینده ساخته شود، آن‌ها حتی توجه بیشتری نیز به داستان این فیلم خواهند کرد چرا که اتفاقات این فیلم، مقدمه‌ای برای داستان دو فیلم انتهایی این فرنچایز خواهد بود.

همچنین سال‌ها است که شایعه‌هایی مطرح شده مبنی بر این‌که کاراکترهای این فیلم به فضا خواهند رفت در حالی بعضی‌ها نیز به شوخی از کراس‌اور این فرنچایز با سری فیلم‌های Jurassic World خبر داده‌اند.

این بازیگر در ادامه صحبت‌هایش گفت:

اگر بخواهم فکر کنم که قسمت بعدی (این فرنچایز) به کدام سمت خواهد رفت، (می‌توان بگویم که شاید داستان به کاراکتر) مایکل کین (ربط داشته باشد) و (همچنین) امکان دارد که راهی را (برای داستان قسمت‌های آینده این فرنچایز) پیدا کرده باشم. شما به من می‌گویید که اگر قادر باشم اسطوره‌شناسی (این فرنچایز) را دوباره طراحی کنم و یا چیز‌های جدیدی را به آن اضافه کنم، (چه کاری خواهم کرد؟) من احتمالاً با کاراکترهای مایکل کین و هلن میرن کاری را انجام خواهم داد. من می‌توانستم چیز جدیدی را در آینده (به این فرنچایز) اضافه کنم.

فیلم Fast & Furious 9 قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.