فیلمبرداری فصل دوم سریال Bridgerton آغاز شد

4 May 2021 - 14:46
Bridgerton

با آغاز شدن رسمی روند فیلم‌برداری فصل دوم سریال «بریجرتون»، تصاویری نیز از پشت صحنه ساخت این سریال منتشر شده است.

با وجود این‌که فصل اول سریال Bridgerton در ماه دسامبر سال گذشته (آذر ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآمده بود ولی با این حال به علت موفقیت عظیم فصل اول آن، کمپانی نتفلیکس به سرعت در حال ساخت فصل دوم این سریال می‌باشد تا بتواند از محبوبیت بسیار بالای آن استفاده کند. خبر ساخته شدن فصل دوم این سریال نیز، یک ماه پس از به نمایش درآمدن فصل اولش در ماه ژانویه امسال (دی ماه ۱۳۹۹) اعلام شده است. سریال Bridgerton براساس سری کتاب‌های رمانتیک و بسیار محبوب نوشته شده توسط جولیا کوین (Julia Quinn) ساخته شده است.

این سریال داستان عشق و دل‌شکستگی‌های اعضای خانواده‌ای قدرتمند و بانفوذ را در دوره ریجنسی (دوره‌ای است در تاریخ انگلستان که از زمان برکناری پادشاه جرج سوم به دلیل بیماری و جانشینی فرزندش، شاهزاده جرج چهارم آغاز می‌گردد) در کشور انگلستان روایت می‌کند. داستان فصل اول این سریال بر روی دو کاراکتر با نام‌های دافنه و دوک هستینگز تمرکز داشته است. نقش این کاراکتر‌ها را در فصل اول این سریال به ترتیب بازیگرانی با نام‌های فیبی داینور (Phoebe Dynevor) و رگه-ژان پیج (Regé-Jean Page) ایفا کرده‌اند.

در تصاویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت فصل دوم این سریال، برادر به شدت عصبانی کاراکتر دافنه با نام آنتونی بریجرتون به همراه همبازی‌اش با نام سیمون اشلی (Simone Ashley) در لباس‌های مخصوصشان دیده می‌شوند. نقش کاراکتر آنتونی بریجرتون را بازیگری با نام جاناتان بیلی (Jonathan Bailey) ایفا خواهد کرد. داستان فصل دوم سریال Bridgerton نیز بر روی این کاراکتر تمرکز خواهد داشت.

فصل دوم این سریال براساس دومین کتاب نوشته شده توسط جولیا کوین از سری کتاب‌های Bridgerton با نام The Viscount Who Loved Me ساخته خواهد شد. نقش معشوقه کاراکتر آنتونی بریجرتون (کیت شارما) را در فصل دوم این سریال، بازیگری با نام سیمون اشلی ایفا خواهد کرد.

فصل بعدی سریال Bridgerton باید به سؤال‌های بسیاری که در فصل اول این سریال بی‌جواب مانده بود، پاسخ دهد. قسمت پایانی فصل اول این سریال هویت کاراکتر Lady Whistledown را مشخص کرده بود و همچنین پایان خوشی را نیز برای کاراکترهای دافنه و سیمون با به دنیا آمدن اولین فرزندشان رقم زده بود.

اکنون برای بسیاری از بینندگان سؤال پیش آمده که کاراکتر Lady Whistledown در فصل دوم این سریال چگونه قرار است هویت خود را همچنان مخفی نگه دارد؟ آیا دومین دختر جوان خانواده بریجرتون با نام الوییز سرانجام در فصل دوم این سریال معرفی خواهد شد یا خیر؟ پس از رسوایی غم‌انگیز کاراکتر رمانتیک و دوست داشتنی کالین بریجرتون در فصل اول این سریال، چه اتفاقی برای او در فصل دوم رخ خواهد داد؟

متأسفانه کاراکتر دوک هستینگز با نقش‌آفرینی رگه-ژان پیج در فصل دوم این سریال حضور نخواهد داشت.

کمپانی نتفلیکس هنوز تاریخی را برای پخش فصل دوم سریال Bridgerton تعیین نکرده است.

تصاویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت فصل دوم سریال Bridgerton را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.