پوستر‌های جدیدی از فیلم Black Widow منتشر شد

11 May 2021 - 14:33
Black Widow

با نزدیک‌ شدن به زمان پخش فیلم «بیوه سیاه»، استودیو‌های مارول نیز به‌تازگی پوستر‌های جدیدی را از کاراکترهای این فیلم منتشر کرده‌اند.

پیش از این نیز، کمپانی مارول چندین تریلر را برای این فیلم منتشر کرده بود ولی اکنون با انتشار این پوستر‌ها، می‌توان نگاهی کامل‌تری را به کاراکترهای حاضر در این فیلم انداخت. با وجود این‌که پوستر کاراکتر تسک‌مستر نیز در بین پوسترهای منتشر شده برای این فیلم دیده می‌شود ولی هنوز نمی‌دانیم که نقش این شخصیت منفی را کدام بازیگر ایفا کرده است.

داستان فیلم Black Widow با تمرکز بر روی این عضو گروه اونجرز، به بررسی توطئه خطرناکی که با گذشته این کاراکتر ارتباط دارد، می‌پردازد. برای رویارویی با این نیرو‌های خطرناک و شکست آن‌ها، ناتاشا رومانوف باید با گذشته بحث برانگیز‌اش دست ‌و پنجه نرم کند و در عین حال نیز باید با سخت‌ترین متحدان خود، یعنی خانواده‌اش نیز سر و کله بزند و با آن‌ها همکاری کند. داستان این فیلم در جدول زمانی مارول، پس از اتفاقات فیلم Captain America: Civil War و قبل از آغاز وقایع رخ داده در فیلم Avengers: Infinity War روایت می‌شود.

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) بار دیگر در این فیلم در نقش کاراکتر ناتاشا رومانوف ظاهر خواهد شد و در کنار او، بازیگران تازه واردی از جمله فلورنس پیو (Florence Pugh)، دیوید هاربر (David Harbour)، او.تی. فاگبنلی (O-T Fagbenle)، ریچل وایس (Rachel Weisz) نیز از طریق این فیلم به دنیای سینمایی مارول معرفی خواهند شد.

در پوستر‌های جدید منتشر شده از این فیلم، می‌توان نگاه دیگری را به کاراکتر بیوه سیاه انداخت ولی قطعاً بیشتر توجه‌ها، به دیگر کاراکترهای حاضر در این پوستر‌ها معطوف خواهد شد. ریچل وایس در نقش کاراکترش با نام ملینا فوق‌العاده به نظر می‌رسد. او کاراکتر بیوه سیاه دیگری در این فیلم می‌باشد که حکم مادری را برای کاراکتر ناتاشا رومانوف دارد به همین دلیل لباس مخصوص او در این فیلم، مشابه لباس رومانوف می‌باشد.

فلورنس پیو را نیز می‌‌توان در این پوسترها در نقش کاراکتری با نام یلنا که مانند خواهری برای کاراکتر ناتاشا رومانوف می‌باشد، مشاهده کرد. او درست مانند رومانوف، در اتاق قرمز (Red Room) به عنوان بیوه سیاه آموزش دیده است. دیوید هاربر نیز در این پوسترها در نقش کاراکتری با نام الکسی ملقب به رد گاردین (Red Guardian) دیده می‌شود. این کاراکتر جواب کشور روسیه‌ به کاراکتر کاپیتان آمریکا می‌باشد. علاوه بر این‌ها، او.تی. فاگبنلی را نیز می‌توان در این پوسترها در نقش شخصیتی با نام ریک میسون که متحدی از سازمان S.H.I.E.L.D می‌باشد، مشاهده کرد. این کاراکتر قرار است در نقش معشوقه ناتاشا رومانوف در این فیلم حاضر شود.

سرانجام آخرین پوستر منتشر شده از این فیلم، مربوط به کاراکتر تسک‌مستر می‌باشد در حالی که هنوز هویت این کاراکتر مشخص نشده است. این کاراکتر که سپری مانند کاپیتان آمریکا را در دستان خود دارد، قرار است به عنوان دشمن دلهره‌آوری برای ناتاشا رومانوف و گروهش در این فیلم حاضر شود. این کاراکتر قابلیتی با نام «واکنش‌های تصویری» (photographic reflexes) را در خود دارد که به او اجازه می‌دهد تا نحوه مبارزه رقیبان خود را کپی کرده و بر علیه آن‌ها استفاده کند و همچنین علاوه بر این، او تجربه‌ها و دانش‌های بسیاری را از رقبای خود در گذشته کسب کرده است.

با وجود کاراکترهای منفی متعددی که در فیلم‌های گذشته دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کرده‌اند، این کمپانی هنوز هم می‌تواند از شخصیت‌های منفی جالبی از کمیک بوک‌ها که هنوز در دنیای سینمایی مارول ظاهر نشده‌اند، استفاده کند که کاراکتر تسک‌مستر قطعاً یکی از آن‌ها خواهد بود.

فیلم Black Widow قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه امسال (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود.

پوستر‌های جدید منتشر شده از کاراکترهای این فیلم را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.