ساخت سریال Ms Marvel در تایلند به اتمام رسید

12 May 2021 - 17:46

ساخت سریال Ms Marvel، جدیدترین اثر مشترک مارول و دیزنی پلاس، در تایلند به اتمام رسید. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت تولید سریال Ms Marvel منتشر شده است. بنا به گزارش ورایتی ساخت دو قسمت از شش قسمت این سریال که در تایلند فیلم‌برداری می‌شود به اتمام رسیده است.

تا به امروز دیزنی طبق سیاست همیشگی خود هیچ اطلاعات و جزئیاتی از Ms Marvel ارائه نداده است؛ تنها در ماه دسامبر عکسی از لباس کامالا خان منتشر شده است.

به نظر می‌رسد این سریال جدید ارتباط تنگاتنگی با دنباله Captain Marvel داشته باشد. انتظار می‌رود در این دنباله که رسما The Marvels نامگذاری شده است و قرار است کامالا نیز نقش‌آفرینی کند، شاهد حضور گروهی از قهرمانان باشیم. در لوگوی این فیلم نشان ابرقهرمانی کامالا نمایش داده شد که باید منتظر ارائه اطلاعاتی از بری لارسون (Brie Larson) در نقش کارول دنورز/ کاپیتان آمریکا در سریال جدید Ms Marvel از سوی دیزنی پلاس باشیم.

از آنجایی که ساخت این فیلم به اتمام رسیده است، انتظار می‌رود به زودی شاهد تریلر و تاریخ اکران این سریال باشیم. با توجه به اینکه دیزنی پلاس هر چند ماه از سری جدید Marvel رونمایی می‌کند، معرفی کامالا خان در این سریال در آینده نزدیک دور از ذهن نیست. سریال Ms Marvel به همراه Hawkeye در مرحله پس از تولید قرار دارند و ظاهرا پس از انتشار Loki در ماه بعد، نوبت به اکران این دو سریال خواهد رسید.

عادل ال اربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) به‌ همراه شرمین عبید چنائی (Sharmeen Obaid-Chinoy) و میرا منون (Meera Menon) وظیفه کارگردانی سریال Ms Marvel را بر عهده دارند. بیشا کی علی (Bisha K. Ali) نیز در نقش شورانر حضور دارد. پس از Loki که در ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) به نمایش در می‌آید، انتظار می‌رود Ms Marvel و Hawkeye اواخر سال ۲۰۲۱ اکران شوند.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.