استودیو مارول کلیپ جدیدی از فیلم Black Widow منتشر کرد

17 May 2021 - 17:49
فیلم Black Widow

استودیو مارول یک کلیپ جدید از فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون که قرار است به زودی اکران شود، منتشر کرده است.

این کلیپ به ما یادآوری می‌کند که MCU «دنیای سینمایی مارول» بالاخره در این تابستان یک فیلم را همزمان در سینما‌ها و استریمر دیزنی‌پلاس منتشر می‌کند. کارگردانی فیلم Black Widow که یک تاخیر طولانی مدتی را تجربه کرد، توسط کیت شورتلند (Cate Shortland) انجام می‌شود و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) را در نقش ناتاشا رومانوف (همچنین معروف به بیوه سیاه) به سینما بازمی‌گرداند.

این فیلم برای اولین بار توسط مدیر استودیو مارول یعنی کوین فایگی (Kevin Feige) در کامیک-کان سن‌دیگو در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و قرار بود که ۱ مه ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) منتشر شود، ولی همه‌گیری ویروس کرونا دیزنی را مجبور کرد که تاریخ اکران را چندین بار تغییر دهد تا بالاخره در ماه ژوئیه تاریخ انتشار قطعی آن مشخص شد. در واقع، شورتلند حتی اخیرا تایید کرده است که کار ساخت این فیلم بیش از یک سال است که به طور کامل به پایان رسیده است و آن‌ها از همان زمان دیگر به تدوین فیلم دست نزده‌اند. این پاسخ به سوالی است که بسیاری از طرفداران داشتند که آیا مارول برای ایجاد انسجام بیشتر فاز چهارم MCU این تاخیر را به کار گرفته است؟ این سوال از آن جهت پدیدار شده است که انتظار می‌رود برخی از شخصیت‌های این فیلم، مثل جولیا لوئیس-دریفوس (Julia Louis-Dreyfus) که در مینی سریال The Falcon and the Winter Soldier هم حضور داشت، در پروژه‌های دیگر نیز ظاهر شوند.

از دیگر بازیگران این فیلم علاوه بر جوهانسون می‌توان به فلورانس پیو (Florence Pugh)، ریچل وایس (Rachel Weisz)، دیوید هاربر (David Harbour) و او. تی. فاگبنلی (O-T Fagbenle) اشاره کرد. شورتلند کارگردانی این فیلم را براساس داستانی به نویسندگی جک شفر (Jac Schaeffer)، نویسنده مینی سریال WandaVision، و ند بنسون (Ned Benson) بر عهده دارد. این فیلم تنها فیلم MCU نیست که قرار است امسال منتشر شود؛ زیرا همان‌طور که پیش‌تر مطلع شدیم فیلم‌های Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، Spider-Man: No Way Home و Eternals نیز قرار است امسال اکران شوند.

فیلم Black Widow قرار است ۹ ژوئیه (۱۹ خرداد) به صورت همزمان در سینماها و استریمر دیزنی‌پلاس منتشر شود.

منبع:Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.