تریلر سریال درام و جنایی Dr. Death منتشر شد

18 May 2021 - 14:02
Dr. Death

شبکه اینترنتی Peacock به‌تازگی از اولین تریلر سریال آینده خود با عنوان «دکتر مرگ» و با نقش‌آفرینی جاشوا جکسون در نقش اصلی رونمایی کرده است.

سریال Dr. Death براساس پادکستی با همین عنوان ساخته شده و داستانش نیز از ماجراهای وحشتناک دکتر مشهوری در جامعه پزشکی دالاس آمریکا با نام کریستوفر دانچ (Christopher Duntsch) الهام گرفته است. نقش این دکتر را در این سریال جاشوا جکسون (Joshua Jackson) ایفا کرده است.

این دکتر جوان، کاریزماتیک و به ظاهر بااستعداد در راه ساخت حرفه کاری خود به عنوان جراحی موفق در زمینه مغز و اعصاب بوده که همه چیز به ناگهان تغییر می‌کند. بیمارانی که جهت جراحی‌های پیچیده ولی روتین ستون فقرات به اتاق عمل او می‌رفتند یا معلول به بیرون می‌آمدند یا جان خود را از دست می‌دادند. سپس با افزایش پیدا کردن شمار قربانیان او، دو پزشک با نام‌های رابرت هندرسون (Robert Henderson) و رندال کربی (Randall Kirby) که یکی جراح مغز و اعصاب و دیگری جراح عروق می‌باشد با کمک دادستانی از شهر دالاس با نام میشل شوگرت (Michelle Shughart) برای متوقف کردنش عازم شهری که او در آنجا کار می‌کند، می‌شوند.

الک بالدوین (Alec Baldwin) در نقش رابرت هندرسون، کریستین اسلیتر (Christian Slater) در نقش رندال کربی و آناسوفیا راب (AnnaSophia Robb) نیز در نقش میشل شوگرت در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

از دیگر بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به کلسی گرمر (Kelsey Grammer) و گریس گامر (Grace Gummer) اشاره کرد. داستان این سریال به ناتوانی و شکست سیستمی که جهت حفاظت از بی‌دفاع‌ترین کسانی که در جمع ما هستند طراحی شده نیز می‌پردازد. فیلم‌نامه این سریال توسط پتریک مک‌منس (Patrick Macmanus) به قلم درآمده و او علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه، مدیر این سریال و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز می‌باشد. به غیر از این سریال، از دیگر کارهای آینده این نویسنده و تولیدکننده می‌توان به سریال آینده شبکه اینترنتی Hulu با عنوان The Girl from Plainville و با نقش‌آفرینی ال فانینگ (Elle Fanning) اشاره کرد.

تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این سریال نیز شامل تاد بلک (Todd Black)، جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal)، استیو تیش (Steve Tisch) و تیلور لاتام (Taylor Latham) از کمپانی Escape Artists به همراه هرنان لوپز (Hernan Lopez) و مارشان لویی (Marshall Lewy) از کمپانی Wondery می‌باشند.

کارگردان‌های سریال Dr. Death را مگی کلی (Maggie Kiley)، جنیفر موریسون (Jennifer Morrison) و سو یانگ کیم (So Yong Kim) تشکیل می‌دهند. مگی کلی علاوه بر کارگردانی تعدادی از قسمت‌های این سریال، تهیه‌کننده اجرایی دو قسمت اول آن نیز بوده است. از کارهای گذشته این کارگردان می‌توان به سریال آنتولوژی (به برنامه تلویزیونی‌ گفته می‌شود که در هر قسمت یا فصل آن، از بازیگران و داستان متفاوتی استفاده شود) شبکه USA Network با عنوان The Betty Broderick Story اشاره کرد. جنیفر موریسون نیز در کارنامه خود وظیفه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال تحسین شده شبکه HBO با عنوان Euphoria را بر عهده داشته است. سو یانگ کیم نیز کارگردان فیلم درام Lovesong در سال ۲۰۱۶ می‌باشد.

سریال Dr. Death قرار است در فصل تابستان امسال در شبکه اینترنتی Peacock به نمایش گذاشته شود.

تریلر منتشر شده از این سریال را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.