جاشوا جکسون نقش اصلی سریال کوتاه Dr. Death خواهد بود

14 October 2020 - 12:00

جاشوا جکسون (Joshua Jackson) برای بازی در نقش اصلی سریال کوتاه Dr. Death شبکه Peacock انتخاب شده است. او در مقابل الک بالدوین (Alec Baldwin) و کریستین اسلیتر (Christian Slater) در این سریال نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جکسون جایگزین جیمی درنان (Jamie Dornan) که در ماه اوت سال ۲۰۱۹ برای بازی در نقش اصلی این سریال انتخاب شده بود می‌شود. علت جدایی جیمی درنان از این سریال این بوده است که ساخت این سریال به علت شیوع ویروس کرونا عقب افتاده بود و این تأخیر باعث تداخل در برنامه‌های کاری درنان شده و بنابراین او دیگر نتوانست جهت بازی در این سریال حاضر شود. دقیقاً به همین علت، استیون فریرز (Stephen Frears) که در ابتدا قرار بود دو قسمت اول این سریال را کارگردانی کند از این سریال خارج شد. جهت کارگردانی دو قسمت اول این سریال مگی کلی (Maggie Kiley) جایگزین او شده است.

فیلم‌نامه این فیلم که توسط پتریک مک‌منس (Patrick Macmanus) نوشته شده است (او به عنوان مدیر این سریال نیز در ساخت آن نقش خواهد داشت)، بر اساس داستان وحشتناک دکتر مشهور در جامعه پزشکی دالاس آمریکا با نام کریستوفر دانچ (Christopher Duntsch) است. این دکتر جوان، کاریزماتیک و به ظاهر با استعداد که در راه ساخت حرفه خود به عنوان جراح موفق مغز و اعصاب بود که همه چیز به ناگهان تغییر کرد. بیمارانی که جهت جراحی پیچیده ولی روتین ستون فقرات به اتاق عمل او می‌رفتند یا معلول به بیرون می‌آمدند یا جان خود را از دست می‌دادند. همین‌طور که شمار قربانیان او افزایش پیدا می‌کرد دو نفر پزشک یکی جراح مغز و اعصاب با نام رابرت هندرسون (Robert Henderson) و دیگری جراح عروق با نام رندال کربی (Randall Kirby) برای متوقف کردن او به آنجا می‌روند. سریال Dr. Death ذهن پیچیده دکتر دانچ و خرابی سیستم پزشکی آنجا جهت حفاظت از انسان‌های بی‌دفاع را بررسی می‌کند.

پتریک مک‌منس تهیه‌کننده اجرایی این سریال است. تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این سریال شامل تاد بلک (Todd Black)، جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal)، استیو تیش (Steve Tisch) و تیلور لاتام (Taylor Latham) از کمپانی Escape Artists به همراه هرنان لوپز (Hernan Lopez) و مارشان لویی (Marshall Lewy) از کمپانی Wondery می‌باشند.

کارگردان‌های این سریال شامل مگی کلی (که تهیه‌کننده اجرایی دو قسمت اول نیز است)، جنیفر موریسون (Jennifer Morrison) و سو یانگ کیم (So Yong Kim) می‌باشند.

منبع:‌ ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.