پخش ریبوت سریال Saved By The Bell در ماه نوامبر

1 October 2020 - 10:30

سرویس Peacock ماه نوامبر را برای پخش ریبوت سریال Saved By The Bell انتخاب کرده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

نوامبر امسال، طرفداران سریال Saved By The Bell می‌توانند در کنار صرف بوقلمون روز شکرگزاری خود، این سریال را هم تماشا کنند زیرا قرار است ریبوت این سریال محبوب در تاریخ ۲۵ نوامبر به سرویس پخش شبکه NBC برسد.

خبر پخش ریبوت سریال Saved By The Bell، روز سه شنبه اعلام شد؛ داستان سریال پیرامون فرماندار ایالت کالیفرنیا زک موریس، با بازی مارک-پل گوسلار (Mark-Paul Gosselaar)، است که برای تامین بودجه دبیرستان‌های ایالت خود دچار مشکل می‌شود و پیشنهاد می‌کند دانش‌آموزان تحت تاثیر را به دبیرستان‌هایی با بالاترین عملکرد بفرستند. در نتیجه داستان وارد بحث نمادین مدارس Bayside High می‌شود. هجوم دانش‌آموزان جدید به مدرسه، بچه‌های قشر مرفه Bayside High را درگیر واقعیتی فراتر از نیازشان می‌کند.

الیزابت برکلی (Elizabeth Berkley) و ماریو لوپز (Mario Lopez) قرار است که بار دیگر نقش‌های اصلی این سریال را بازی کنند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به جوزی توتا (Josie Totah)، دکستر داردن (Dexter Darden)، هسکری ولزکز (Haskiri Velazquez)، میچل هوگ (Mitchell Hoog)، آلیشیا پاسکوال-پنا (Alycia Pascual-Pena) و بلمونت کاملی (Belmont Cameli) اشاره کرد.

تریسی ویگفیلد (Tracey Wigfield) به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال در کنار فرانکو باریو (Franco Bario) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت دارد. پیتر انگل (Peter Engel) نیز در تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال نقش دارد. تهیه‌کنندگی این سریال را کمپانی Universal Television، بخشی از گروه استودیویی Universal، بر عهده دارد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.