کارگردانان فیلم Batgirl مشخص شدند

21 May 2021 - 15:13

کمپانی برادران وارنر عادل ال اربی و بلال فلاح را به عنوان کارگردانان فیلم Batgirl برگزیده است. در جدیدترین خبر از فیلم Batgirl عادل ال اربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) که سابقه کارگردانی فیلم موفق Bad Boys for Life را در کارنامه خود دارند در این فیلم نیز کارگvدانی خواهند کرد.

بنا به اعلام وبگاه خبری هالیوود ریپورتر، Batgirl در حال حاضر به عنوان یک فیلم اصلی برای HBO Max در حال برنامه‌ریزی است.  (Christina Hodson) فیلم‎‌نامه نویس و کریستین بور (Kristin Burr) تهیه‌کننده فیلم کمیک بوک هستند.

پیش از این قرار بود وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم Batgirl بر دوش جاس ویدون (Joss Whedon) باشد اما پس از گذشت یک سال از توسعه فیلم، با بیان اینکه نمی‌تواند داستان درستی را ارائه دهد تصمیم به ترک پروژه کرد. قبل از این  ایوون کریگ (Yvonne Craig) نقش بت‌گرل را در سریال تلویزیونی قدیمی بتمن بر عهده داشت. همچنین  آلیسیا سیلورستون (Alicia Silverstone) در فیلم Batman & Robin نقش بت‌گرل را بازی کرده بود.

با توجه به اینکه فلاح و ال اربی سریال Ms Marvel از دیزنی پلاس را به اتمام رسانده‌اند می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای بت‌گرل باشند. آن‌ها در سریال Ms Marvel علاوه بر کارگردانی قسمت‌های ابتدایی و پایانی، به عنوان شورانر نیز فعالیت داشتند. فراموش نکنیم که فیلم Bad Boys for Life اثر دیگر آن‌ها نیز به عنوان پردرآمدترین فیلم در باکس آفیس ۲۰۲۰ بود.

این فیلم‌سازان در مراکش به دنیا آمدند و در بلژیک در رشته سینما تحصیل کردند. آن‌ها قسمت‌هایی از درام جنایی Snowfall از FX را کارگردانی کردند و هم اکنون در حال تولید سریال خانوادگی Rebel هستند. تا به حال جزئیاتی از بازیگران فیلم Batgirl اعلام نشده است.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.