انتشار تریلر فیلم اکشن و هیجانی Gunpowder Milkshake

25 May 2021 - 22:12

کارن گیلان و لینا هیدی در فیلم جدید Gunpowder Milkshake، در نقش دختر و مادری قاتل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کمپانی نتفلیکس، ساعاتی قبل تریلر فیلم اکشن Gunpowder Milkshake را منتشر کرد. این فیلم که توسط ناوت پاپوشادو (Navot Papushado) کارگردانی شده است، داستان دختر و مادری قاتل را روایت می‌کند.

کارن گیلان (Karen Gillan) و لینا هیدی (Lena Headey) در نقش این دختر و مادر بازی کرده‌اند. شخصیت سَم (با بازی گیلان) به جای انجام ماموریت قتل خود، تصمیم می‌گیرد که جان یک دختر معصوم ۸ ساله را نجات دهد.

اما برای انجام این کار، وی باید در مقابل “اداره” که وی را استخدام کرده، ایستادگی کند و سَم که به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد، نزد مادر خود؛ اسکارلت (با بازی هیدی) رفته و از وی کمک می‌خواهد.

به غیر از این دو، پل جیاماتی (Paul Giamatti) در نقش منفی و رئیس اداره بازی کرده است که این دو برای نجات جان دختر ۸ ساله، باید وی را شکست دهند.

همچنین بازیگران دیگری چون کارلا گوجینو (Carla Gugino)، میشل یئو (Michelle Yeoh) و آنجلا باست (Angela Bassett) نیز در نقش گروهی از قاتلان بازی کرده‌اند که تحت فرمان اسکارلت هستند.

لازم به ذکر است که این فیلم در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) از طریق شبکه استریم نتفلیکس منتشر و برای دانلود در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: کمپانی نتفلیکس

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.