انتشار تریلر جدید فیلم گشت‌وگذار در جنگل با بازی دواین جانسون

27 May 2021 - 21:44

گشت‌وگذار در جنگل، جدیدترین فیلم دواین جانسون و امیلی بلانت است که علاوه بر یک پوستر، تریلری جدید نیز از آن منتشر شده است.

در فیلم گشت‌وگذار در جنگل (Jungle Cruise) که در سبک ماجراجویی ساخته شده است، دواین جانسون (Dwayne Johnson) در کنار امیلی بلانت (Emily Blunt) به ایفای نقش پرداخته است.

داستان این فیلم درباره سفر دکتری به نام لیلی (با بازی بلانت) به جنگل‌های آمازون برای یافتن درختی کهن است که دارای نیروی جادویی شفا بخش است تا بتواند علم پزشکی را دچار تغییر کند.

لیلی در این سفر، از شخصی به نام فرانک (با بازی جانسون) به عنوان راهنمای خود، کمک می‌گیرد و این دو در مسیر خود، با خطرات و نیروهای ماوراءالطبیعه زیادی رو به رو می‌شوند.

پس از مجموعه موفق دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)، این فیلم دومین ساخته دیزنی براساس تم‌پارک‌های خود است و این کمپانی امیدوار است که این فیلم نیز به موفقیت دزدان دریایی کارائیب دست یابد.

نخستین تریلر این فیلم، ۱ سال و نیم قبل منتشر شده بود اما به خاطر انتشار ویروس کرونا، اکران این فیلم به مدت یک سال به تاخیر افتاد و اکنون قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) منتشر شود.

فیلم گشت‌وگذار در جنگل توسط ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) کارگردانی شده است و از دیگر بازیگران آن می‌توان به پل جیاماتی (Paul Giamatti)، جسی پلمونس (Jesse Plemons) و ادگار رامیرز (Édgar Ramírez) اشاره کرد.

پوستر جدید فیلم گشت‌وگذار در جنگل

منبع: دیزنی

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.