تاریخ پخش نسخه ۴k و ریمستر شده فیلم Dune مشخص شد

3 June 2021 - 12:37
Dune

تاریخ انتشار نسخه ۴k Blu-ray فیلم اقتباسی سال ۱۹۸۴ دیوید لینچ از رمان Dune اعلام شد.

نسخه ۴k این فیلم را استودیو Arrow Video آماده کرده است. علاوه بر کیفیت باشکوه نسخه ۴k و ریمستر شده این فیلم، به همراه آن کتابی ۶۰ صفحه‌ای از مصاحبه‌ عوامل ساخت و بازیگران این فیلم، پوستری بزرگ شامل کار هنری جدیدی از این فیلم، ۶ عدد کارت لابی (کارت‌های شبیه به پوستر ولی با ابعاد بسیار کوچک‌تر) و محتواهای متعددی از پشت صحنه این فیلم، نیز در دسترس خریدار این نسخه قرار خواهد گرفت.

نسخه ۴k Blu-ray این فیلم قرار است تنها در کشور‌های انگلستان، ایالات متحده آمریکا و کانادا منتشر شود. این نسخه از فیلم Dune سال ۱۹۸۴ دیوید لینچ (David Lynch)، در دو نسخه استاندارد و Deluxe Steelbook Edition در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

فیلم Dune که یکی از عجیب‌ترین فیلم‌های علمی‌-تخیلی و اقتباسی منتشر شده در تاریخ می‌باشد، از زمان پخش شدنش در سال ۱۹۸۴ تا به حال توانسته طرفداران بسیاری را جذب خود کند. علی‌رغم این‌که خود دیوید لینچ به دلیل دخالت‌های استودیو سازنده این فیلم در روند ساخت آن و در پی آن فروش ضعیف آن در باکس آفیس، این پروژه را جزء یکی از کارهایش نمی‌داند ولی با این حال این فیلم همچنان به عنوان یکی از عجیب‌ترین و فوق‌العاده‌ترین فیلم‌ها در ژانر فیلم‌های علمی‌-تخیلی شناخته می‌شود.

با نزدیک‌تر شدن به زمان پخش نسخه جدید کارگردانی شده توسط دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) از رمان Dune در سینماها و شبکه اینترنتی HBO max و همچنین قرار داشتن این فیلم در لیست مورد انتظار‌ترین فیلم‌های امسال بسیاری از مردم،‌ نسخه سال ۱۹۸۴ این فیلم کاملاً سزاوار این خواهد بود که توسط طرفداران این عنوان مجددا دیده شود. چه مخاطبین از نسخه دیوید لینچ از رمان Dune خوششان بیاید چه نه، آن‌ها به احتمال بسیار زیاد این فیلم را فراموش نخواهند کرد.

فیلم جدید کمپانی برادران وارنر از رمان Dune قرار است در تاریخ یکم اکتبر امسال (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max منتشر شود.

نسخه ۴k Blu-ray فیلم سال ۱۹۸۴ دیوید لینچ از رمان Dune نیز قرار است در تاریخ ۳۱ اوت سال جاری (۹ شهریور ماه ۱۴۰۰) در دسترس مخاطبین این عنوان قرار گیرد.

تصویر منتشر شده از نسخه ۴K Blu-ray این فیلم و همچنین محتواهای این نسخه را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

Dune

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.