انتشار تریلر جدید فیلم اکشن Free Guy با بازی رایان رینولدز

10 June 2021 - 21:22

رایان رینولدز در فیلم مرد آزاد، در نقش یک شخصیت کم اهمیت در یک بازی ویدئویی بازی می‌کند که تصمیم می‌گیرد تبدیل به قهرمان بازی شود.

فیلم علمی تخیلی و اکشن مرد آزاد (Free Guy)، یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر سینما است که رایان رینولدز (Ryan Reynolds) را به عنوان ستاره در اختیار دارد. ستاره‌ای که در این فیلم در نقش یکی از شخصیت‌های یک بازی کامپیوتری به ایفای نقش پرداخته است.

داستان این فیلم درباره فردی به نام گای است که در یک بازی جهان باز، یک شخصیت غیرقابل بازی و کم اهمیت است. گای پس از آن که متوجه این موضوع می‌شود، تصمیم می‌گیرد دست به کار شود و خود را تبدیل به قهرمان داستان کند.

این فیلم توسط شاون لوی (Shawn Levy) و براساس فیلم‌نامه‌ای از زک پن (Zak Penn)، کارگردانی خواهد شد. جودی کومر (Jodie Comer‎) و تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، دیگر بازیگران این فیلم هستند که در کنار رینولدز در این فیلم به هنرنمایی پرداخته‌اند. همچنین بسیاری از استریمرهای مطرح صنعت گیم نیز در این فیلم حضور افتخاری پیدا کرده‌اند.

مرد آزاد پیش از این قرار بود در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۰ منتشر شود اما در نهایت به مانند اکثر فیلم‌های سال ۲۰۲۰، به علت انتشار ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و اکنون قرار است در تاریخ ۱۳ اوت (۲۲ مرداد) اکران شود.

می‌توانید تریلر جدید این فیلم را از صفحه یوتیوب تماشا کنید.

منبع: استودیو قرن بیستم

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.