تریلر سریال انیمیشنی Tom and Jerry in New York منتشر شد

20 June 2021 - 09:00
Tom and Jerry in New York

شبکه اینترنتی HBO Max، از اولین تریلر سریال انیمیشنی آینده خود با عنوان «تام و جری در نیویورک» به صورت رسمی رونمایی کرده است.

کمتر از یک هفته از زمان اعلام شدن تاریخ پخش این سریال در شبکه اینترنتی HBO Max می‌گذرد و اکنون این شبکه، تریلر جدیدی را از انیمیشن منتشر کرده که در آن می‌توان برای اولین بار نگاهی را به این سریال انداخت.

در تریلر سریال انیمیشنی Tom and Jerry in New York، می‌توان شاهد ماجراهای جدید تام و جری در شهر نیویورک بود که به نظر می‌رسد بینندگان در این سریال، علاوه بر خشونت کارتونی، صحنه‌های تعقیب و گریز بسیاری را نیز مشاهده خواهند کرد. در سریال انیمیشنی جدید تام و جری، تام ساکن هتل ۵ ستاره‌ای در شهر نیویورک شده در حالی جری نیز در حال تلاش است تا بتواند وعده‌های غذایی مجانی را در این هتل به دست آورد.

پس از نشان دادن مکان‌های بسیار معروف در شهر نیویورک از جمله پارک مرکزی، خیابان برادوی و متروی این شهر، تریلر این سریال علت این‌که شهر نیویورک به «شهری که هرگز نمی‌خوابد» معروف شده را دردسر‌های ایجاد شده توسط این دو کاراکتر خوانده است. علاوه بر این، با توجه به تریلر جدید به نمایش درآمده از این سریال، به نظر می‌رسد که کاراکترهای دیگری از فرنچایز تام و جری نیز در آن حضور خواهند داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به سگی با نام اسپایک (Spike)، گربه خیابانی با نام بوچ (Butch) و معشوقه تام با نام تودلز گلور (Toodles Galore) اشاره کرد.

کاراکترهای تام و جری هیچ‌وقت از مد نیفتاده‌اند چرا که از سال ۱۹۴۰ تا به حال، کارتون‌های به نمایش درآمده از آن‌ها، بخشی از زندگی مردم بوده است. با این حال، امسال سال بسیار خوبی برای این فرنچایز بوده چرا که فیلم لایو اکشن و CGI تام و جری که در ماه فوریه امسال (اسفند ماه ۱۳۹۹) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش درآمده، توانسته از لحاظ فروش موفقیت عظیمی را با توجه به وضعیت سینماها در آن زمان (همه‌گیری ویروس کرونا)، تجربه کند. با وجود منتشر شدن این فیلم انیمیشنی به صورت هم‌زمان در شبکه اینترنتی HBO Max و سینماها، این فیلم موفق شده است مبلغی بالغ‌بر ۱۱۸ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی از آن خود کند.

سریال انیمیشنی جدید تام و جری، به این فرنچایز این فرصت را خواهد داد تا ماجراهای جدید و منحصر به فردی را از آن‌ها، در شبکه اینترنتی بزرگی مانند HBO Max به نمایش بگذارد و همچنین این کاراکترها را به نسل جدیدی از مخاطبان معرفی کند.

سریال انیمیشنی Tom and Jerry in New York قرار است در تاریخ یکم ژوئیه (۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

تریلر جدید منتشر شده از این سریال را نیز می‌‌توان در ادامه تماشا کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.