تریلر فیلم The Many Saints of Newark منتشر شد

30 June 2021 - 12:58
The Many Saints of Newark

کمپانی برادران وارنر علاوه بر انتشار تصاویر جدیدی از فیلم آینده خود با عنوان «آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک»، اولین تریلر رسمی آن را نیز منتشر کرده‌‌اند.

فیلم درام جنایی The Many Saints of Newark، پیش‌درآمدی برای یکی از بهترین سریال‌های تاریخ با نام The Sopranos می‌باشد. وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این فیلم را دیوید چیس (David Chase) و لورنس کانر (Lawrence Konner) با همکاری یکدیگر بر عهده داشته‌اند. آن‌ها خالق اصلی سریال The Sopranos می‌باشند.

داستان این فیلم در دهه ۱۹۶۰ در ایالت نیوجرسی آمریکا و حول نسخه جوان کاراکتر تونی سوپرانو تعریف خواهد شد. داستان فیلم The Many Saints of Newark در یکی از پر سر و صداترین دوران شهر نیوآرک (بزرگ‌ترین شهر نیوجرسی) جریان خواهد داشت و به نحوه تبدیل شدن کاراکتر تونی سوپرانو به یکی از قدرتمندترین روسای مافیا خواهد پرداخت.

تریلر به نمایش گذاشته شده از فیلم The Many Saints of Newark، نشان می‌دهد که این فیلم به شدت از حال و هوای حاضر در سریال The Sopranos الهام گرفته است.

از نقش‌آفرینی پسر جیمز گاندولفینی (بازیگر کاراکتر تونی سوپرانو در سریال The Sopranos) در نقش نسخه جوان کاراکتر تونی سوپرانو گرفته تا نوشته شدن جمله «داستانی از سوپرانو» در پوستر این فیلم و همچنین اشاره شدن به پخش آهنگ نمادین این سریال در تیتراژ پایانی آن، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر می‌خواهد به همه یادآوری کند که این پروژه سرشار از حال و هوای سریال The Sopranos خواهد بود.

در این تریلر می‌توان صحبت‌های معلم مدرسه تونی سوپرانو جوان با مادر این کاراکتر، درباره هوش بسیار بالا و آینده درخشانش را شنید. علاوه بر این، عمویش با نام دیکی نیز در این حین، با دعوت او به مشارکت بیشتر در کسب و کار خانوادگی‌شان، آینده این کاراکتر را رقم می‌زند.

همان‌طور که گفته شده وظیفه نقش‌آفرینی نسخه جوان کاراکتر تونی سوپرانو را در این فیلم، پسر جیمز گاندولفینی (James Gandolfini) با نام مایکل گاندولفینی (Michael Gandolfini) بر عهده داشته است.

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم مورد انتظار به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به آلساندرو نیوولا (Alessandro Nivola)، لسلی اودم جونیور (Leslie Odom Jr)، جان برنثال (Jon Bernthal)، کوری استول (Corey Stoll)، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen)، جان ماگارو (John Magaro)، میشلا دی روسی (Michela De Rossi)، ری لیوتا (Ray Liotta) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) اشاره کرد.

آلساندرو نیوولا در این فیلم در نقش کاراکتر ریچارد «دیکی» مولتیسانتی، جان برنثال در نقش پدر تونی سوپرانو با نام جیووانی سوپرانو، کوری استول در نقش جونیور سوپرانو، بیلی مگنوسن در نقش پائولی گوالتیری، جان ماگارو در نقش سیلویو دانته و ورا فارمیگا نیز در نقش مادر تونی سوپرانو با نام لیویا سوپرانو نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وظیفه هدایت فیلم The Many Saints of Newark را کارگردان آمریکایی با نام آلن تیلور (Alan Taylor) بر عهده داشته است. او در کارنامه خود وظیفه کارگردانی چندین قسمت از سریال The Sopranos را برای شبکه تلویزیونی HBO بر عهده داشته است.

این فیلم در ابتدا قرار بوده در تاریخ ۲۴ سپتامبر سال جاری (۲ مهر ماه ۱۴۰۰)، به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود ولی کمپانی برادران وارنر اخیراً تاریخ پخش این فیلم را به یکم اکتبر امسال (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) منتقل کرده‌ است.

تریلر به نمایش درآمده از این فیلم را می‌توان از طریق این لینک و تصاویر منتشر شده از آن را نیز در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.